اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

همکاری منچسترسیتی و سونی برای ساخت اولین استادیوم فوتبال در متاورس

باشگاه تیم فوتبال منچسترسیتی، ساخت اولین استادیم فوتبال مجازی جهان را در دنیای متاورس با همکاری کارشناسان و متحصصان تیم واقعیت مجازی (VR) سونی آغاز کرده است

باشگاه تیم فوتبال منچسترسیتی، ساخت اولین استادیم فوتبال مجازی جهان را در دنیای متاورس با همکاری کارشناسان و متحصصان تیم واقعیت مجازی (VR) سونی آغاز کرده است و با این کار، آنها وارد جهان متاورس خواهند شد.

بر اساس این خبر، مدیران باشگاه تیم فوتبال منچسترسیتی تصمیم دارند تا با ورود به متاورس، امکان تماشای زنده فوتبال را به هدست‌ های واقعیت مجازی بیاورند تا هواداران، با حضور مجازی در این استادیوم، بتوانند بازی‌های فوتبال تیم مورد علاقه خود را به صورت واقعیت مجازی در هر نقطه از جهان تماشا کنند.

باید به این نکته اشاره کرد که باشگاه تیم فوتبال منچسترسیتی جزو باشگاه‌های پیشرویی است که همیشه از تکنولوژی‌های جدید استقبال کرده است. پیش از این نیز، باشگاه تیم فوتبال منچسترسیتی، برای ساخت استادیوم اختصاصی «Etihad» از فناوری تجزیه و تحلیل تصویر و ردیابی اسکلتی استفاده کرده‌اند.

این استادیوم که در حقیقت، نسخه مجازی استادیوم «Etihad» منچسترسیتی خواهد بود، مجهز به سیستم تجزیه و تحلیل تصویر و فناوری تشخیص گل «چشم شاهین» یا «Hawk-Eye» خواهد بود یافته که به عنوان زیرساخت مرکزی تکنولوژی واقعیت مجازی شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است که شرکت سونی با باشگاه تیم فوتبال منچسترسیتی قراردادی سه‌ ساله امضا کرده است و با وجود اینکه این قرارداد به تازگی امضا شده است و هنوز پروژه در مراحل ابتدایی است، تیم ‌هایی از کارشناسان و متخصصان شرکت سونی به شهر منچستر رفته و نقشه ‌های اولیه ‌ای از طرح استادیوم فوتبال تهیه کرده‌‌اند تا بتوانند آن را در جهان دیجیتالی متاورس پیاده سازی کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد