اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برای کاهش وزن بهتر است وزن کم کنیم یا سایز خود را کاهش دهیم؟

برای خیلی ها این سوال پیش می آید که در هنگام کاهش وزن بهتر است که به میزان وزن خود توجه کنیم یا کاهش سایز را معیار خود قرار دهیم.

به گزارش سایت طلا، وقتی بدنتان چربی از دست می دهد، یکسری تغییرات دائمی در بدنتان ایجاد می شود و بدنتان چربی کمتر و عضله بیشتر بدست می آورد.

اما همیشه وزن کم کردن به معنی چربی از دست دادن نیست، گاهی ممکن است شما وزن تان را بخاطر از دست دادن آب یا عضله از دست بدهید و خب همیشه نیز نمی شود فهمید کدام یک در بدن تان رخ داده، پس صرفا دنبال کاهش وزن نباشید و وقتی که کاهش سایز دارید خوشحال باشید و بدانید حتی اگه وزن کم نکردید اما روندتان مثبت بوده است.

سایز

این که چرا کاهش چربی از کاهش وزن مهم تر است و چگونه می توانیم بدون از دست دادن عضلات، وزن کم کنیم سوالاتی هستند که برای خیلی ها وجود دارد.

این احتمال وجود دارد که شما لاغر شوید بدون اینکه وزن تان تغییری کرده باشد. این اتفاق زمانی می افتد که شما چربی از دست می دهید و در عین حال عضله می سازید.

وزن

دقت کنید که هنگام ورزش و رژیم برای کاهش وزن عضلات ما فعال هستند و هر چقدر این فعالیت و شدت بیشتر باشد، کاهش چربی بیشتر و وزن عضله بیشتر از قبل می شود، این شرایط یک وضعیت کاملاً سالم برای هر فردی است.

زمانی که ورزش می کنید، سلول های چربی زیر پوست شکسته و دفع می شود و باعث کوچک شدن سلول چربی زیر پوست و یا همان کاهش سایز می شود یعنی وزن شما ممکن است همان باشد اما سایز کم کرده باشید و این نشان می دهد روندتان درست پیش می رود، این تفاوت بین سایز و وزن است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد