اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نگه داشتن ۱۸ تخم مرغ روی پشت دست!+عکس

جوان عراقی با نگه داشتن ۱۸ تخم مرغ روی پشت دستش یک رکورد به نام خود ثبت کرد.

به گزارش سایت طلا، یک جوان عراقی با حفظ تعادل ۱۸ تخم مرغ روی پشت دست خود رکوردی جدید را در کتاب رکورد‌های گینس به نام خود ثبت کرد.

«ابراهیم صادق»، این رکورد را در ناصریه عراق به نام خود ثبت و موفق شد ضمن شکستن رکورد قبلی «جک هریس»، انگلیسی که در ماه می ۲۰۲۰ رقم خورده بود، این رکورد جدید را به نام خود ثبت نماید.

صادق گفت پس از تماشای ویدئویی از مردی در طبیعت که سنگ‌ها را روی هم چیده بود مجذوب هنر حفظ تعادل شد. صادق در این باره گفت: "تماشای آن ویدئو شگفت انگیز بود. من شروع به تمرین برای حفظ تعادل چیز‌هایی کردم که در اطرافم وجود داشت و متوجه شدم واقعا در این کار استعداد و مهارت دارم. پس از مدتی حتی از افرادی که ویدئوی آن‌ها را دنبال می‌کردم در ایجاد تعادل خبره‌تر شدم و این کار را سریع‌تر انجام می‌دادم."

بنا به گفته صادق او چهار روز در هفته برای رکوردشکنی خود تمرین می‌کرد تا آماده شود. او افزود: "شما باید در هنگام تلاش برای چنین رکوردی تمرکز بالایی داشته باشید که دستیابی به آن دشوار است. طبق قوانین گینس صادق باید در مدت ۵ ثانیه تمام تخم‌ها را بدون افتادن در جای خود نگه دارد."

او در پایان گفت: "من نمی‌توانم به راحتی راز هنر تعادل را توصیف کنم، اما آنچه می‌توانم بگویم این است که این هنر به صبر، تمرکز و آرامش زیادی نیاز دارد."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد