اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا تمام رشد های اخیر خود را از دست داد + تحلیل تکنیکال

با ارائه پیشنهاد مذاکره توسط روسیه تنش های مربوط به آغاز جنگ در بازار کاهش یافت و باعث شد تا قیمت طلا رشد های خود طی چند روز اخیر را پس داده و به سطوح پایین تری باز گردد.

به گزارش سایت طلا، قیمت هر اونس طلای جهانی هفته گذشته را در عدد 1890 دلار به پابان رساند که ناشی از پیشنهاد مذاکره توسط روسیه بود. پیش تر قیمت طلا توانسته بود رشد قابل توجهی را از خود نشان داده و تا نزدیکی 1970 دلار رشد کند.

در حال حاضر همه چیز در بازار ها مربوط به جنگ میان روسیه و اوکراین معطوف شده است و آینده این جنگ در هفته پیش رو می تواند مسیر حرکت دوباره طلا را مشخص سازد.

همچنین در روز گذشته حرکت سرمایه گذاران از اوراق قرضه به سمت بازار سهام نیز یکی دیگر از عوامل فشار بر روی طلا بود که باعث شد تا قیمت این فلز ارزشمند به زیر سطح کلیدی 1900 دلار بازگردد.

طلا

از منظر فنی تحلیل تکنیکال طلا نشان دهنده این است که در نقطه 1889 دلاری دارای حمایت بوده و در تلاش است تا بتواند به سطوح بالاتر دست پیدا کند.

در صورتی که قیمت طلا به زیر سطح گفته شده سقوط کند اولین حمایت آن در عدد 1885 دلار خواهد بود. افت بیشتر طلا از حمایت حیاتی 1885 دلار باعث می شود تا طلا در نقطه 1868 دلار پشتیبانی شود.

از طرف دیگر طلا برای رشد مجدد ابتدا نیاز دارد از مقاومت پیش روی خود در نقطه 1899 دلار عبور کند. عبور از این نقطه باعث حرکت طلا به سمت مقاومت بعدی خود 1902 دلار خواهد شد که رشد بیشتر طلا را به چالش خواهد کشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد