اونس طلا2312.89
مظنه14,716,000
18 گرم3,397,200
ارزش سکه33,155,148
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

درباره عطرهای شبانه و روزانه چه می دانید؟ + معرفی عطر

برای هر ساعت از شبانه روز استایلی مشخصی وجود دارد. شما چه در محل کار در حال کار کردن باشید یا چه در خانه در حال استراحت ، نحوه لباس پوشیدن شما در طول روز احتمالاً با نحوه لباس پوشیدن شما در شب بسیار متفاوت است

برای هر ساعت از شبانه روز استایلی مشخصی وجود دارد. شما چه در محل کار در حال کار کردن باشید یا چه در خانه در حال استراحت ، نحوه لباس پوشیدن شما در طول روز احتمالاً با نحوه لباس پوشیدن شما در شب بسیار متفاوت است. همین امر در مورد آرایش خانم ها نیز صدق می کند. خانم ها معمولا تمایل دارند در شب رنگ‌ های تیره‌ تر و سنگین ‌تر بپوشند و از رنگ های روشن تر در روز استفاده کنند. عطر هم از این قاعده مستثنی نیستند. شاید برای اولین بار می شنوید اما عطرها در دو دسته شب و روز نیز قرار می گیرند.

چه تفاوتی دارند؟

خوب، برای شروع باید بگوییم عطرهای شب معمولا بوی قوی تری دارند و غلظت بیشتری دارند و رایحه های به کار رفته به آن ها معمولا معطر هستند. بنابراین، ماندگاری آن ها نیز بسیار طولانی است. به طور کلی عطر های ادو پرفیوم در دسته عطرهای شبانه قرار می گیرند. مشک و ادویه ها معمولاً با رایحه های شبانه مرتبط هستند .در مورد عطرهای روز، این عطرها سبک، تازه و بسیار مطبوع هستند. به طور معمول، عطرهایی که در آنها عبارت از عبارت ادوتویلت استفاده می شود در این دسته قرار می گیرند. عطرهای روز معمولاً رایحه های گیاهی، مرکباتی و گلی ملایم هستند.

دو عطر روز

1. Very Irresistible by Givenchy: این عطر الهام گرفته از گل رز است و توسط برند گیونچی ساخته شده است. این عطر بر جذابیت شما می افزاید و ماندگاری بالایی دارد و زنانه است. این عطر نماد بازیگر هالیوود Liv Taylor است. دارای رایحه ای گلی و میوه ای با نت های بالایی از دمنوش لیمو و بادیان است که به نت های پایه رز و نت های میانی مگنولیا زینت می بخشند. همانطور که از نام این عطر پیداست، بسیار مقاومت ناپذیر است و کاملا مناسب برای استفاده روز است.

2. Daisy by Marc Jacobs: دیزی در دسته عطرهای ی زیبا، جوان، ظریف، زنانه و گلدار طبقه بندی می شود. نت‌های رایحه این عطر شامل بنفشه ، توت‌فرنگی وحشی ، گاردنیا ، یاس ، عطر وانیل ، با نت‌های پایه چوبی هستند که رایحه‌ ای بی‌نظیر به آن می‌بخشد. دیزی برای استفاده در روز و تابستان های گرم توصیه می شود.

دو عطر شب

1. Fleur Universelle by Lalique: این عطر بسیار ماندگار و درجه یک لالیک در واقع یک عطر تک جنسیتی است. این عطر که به عنوان یک عطر تند شرقی طبقه بندی شده است و الهام گرفته از گلی است به اسم جاودانه که بسیار کم یاب است و نماد مقاومت در برابر زمان است. این عطر دارای نت‌های بالایی از هل ، فلفل صورتی و رام ، با نت‌های میانی جاودانه، مر و دارچین و نت‌های پایه دانه تونکا و پاتچولی است. بوی این عطر معمولا با آرامش همراه است و مناسب میهمانی طولانی مدت است.

2. Midnight Heat by Beyonce: این عطر توسط ملکه پاپ بیانسه به بازار عرضه شد و در فروش اول توانست رکورد فروش را بزند ، این عطر شور و شوق را در هوا پخش می‌کند و هیجان شب‌های گرم تابستان را می تواند به تصویر بکشد. با رایحه های غنی و معطر و میوه استوایی آغاز می شود. نت میانی ملایمی از گل ارکیده ، گل صد تومانی ، گل لاله و سرئوس شب شکوفه دارد. پایه آن چوبی و تند با نت های چوب صندل ، نعناع هندی و عنبر است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد