اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر می خواهید برای سال جدید کیف بخرید این مقاله را از دست ندهید

همان طور که می دانید هیچ استایلی قطعا بدون کیف کامل نمی شود. و هر سال کیف هایی با مدل های جدید و گاهی عجیب به بازار می آیند.

همان طور که می دانید هیچ استایلی قطعا بدون کیف کامل نمی شود. و هر سال کیف هایی با مدل های جدید و گاهی عجیب به بازار می آیند. در طول سال های گذشته نسبت به کفش های پاشنه بلند و لباس های متفاوت داشتن یک کیف شیک چیزی است که کمتر به آن اهمیت داده ایم. اگر قصد دارید برای بهار کیف جدیدی داشته باشید بهتر است از همین کیف های انتخاب کنید که در این مقاله می خواهیم معرفی کنیم

1.کیف های زنجیردار

کیف های دستی که زنجیر داشتند از سال از پاییز سال 1398 به بازار آمدند. اما در سال 1399 همین کیف ها با زنجیر های درشت تری به بازار عرضه شدند. ترند زنجیر نه تنها در کیف ها بلکه در کفش و لباس و همچنین در جواهرات فراگیر شد. با وجود ظاهر نسبتا درشتی که این زنجیر ها دارند اما می توانند هماهنگی زیبایی با دست های ظریف و هیکل های ظریف داشته باشند و مطمئنا مورد علاقه دخترهای جوان هستند.

2.کریال منحنی

در این فصل کیف های جادار، بزرگ ، شلخته و نرم به وفور تولید می شوند. با دوخت های تمیز و چرم های براق و کاربرد زیادی که این کیف ها نسبت به قیمتی که دارند ، دلایل کمی وجود خواهد داشت برای اینکه نخواهید برای بهار امسال یکی از این کیف ها را نداشته باشید.

3.کیف های بزرگ

اگر استایل کژوال و راحتی دارید داشتن یکی از کیف ها در کمدتان ضروریست. این کیف ها مناسب استفاده روزانه هستند و برای خانم های شاغل و مادرهای خانه دار بسیار مناسب هستند و اکثر اوقات حکم یک ساک دستی را ایفا می کنند.

4.کیف های میکرو

چیزی که در سال ۲۰۲۲ زیاد دیده می‌شود کیف‌های کوچک رنگی هستند که تقریبا در هر استایلی جای خود را پیدا کرده‌اند. کیف‌های که از سایزی به اندازه‌ی یک کف دست شروع می‌شوند و نهایتا به ۲۰ سانتی‌متر می‌رسند. این کیف‌ها هم به صورت دستی، دوشی، ضربدری و کمری طراحی شده‌اند. شما با این کیف لوازم زیادی را نمی‌توانید به همراه داشته باشید، پس اگر به فکر حمل لوازم کودکتان هستید بدانید که کیف‌های سایز کوچک کمکی چندانی به شما نخواهد کرد.

آنچه چیزی که در این مقاله خواندید تنها گوشه ای از کیف هایی است که به عنوان یک خانم می‌توانید از آن استفاده کنید. فقط لازم است با توجه با استایلی که دارید انتخاب کنید مثلا اسپرت یا رسمی و سپس با توجه به نوع کفشی که به آن علاقه دارید، خواهید توانست کیف مورد نظرتان را انتخاب کنید. در انتخاب کیف باید دقت زیادی داشته باشید زیرا یکی از اجزای استایل است که در اولین نگاه دیده می‌شود و خیلی از افراد نوع استایل شما را بر اساس کیفی که در دست گرفته‌اید، آنالیز می‌کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد