اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 راه زنده نگه داشتن عشق، در رابطه عاطفی

چطور احساس عشق و دوست داشتن را در رابطه خود زنده نگه داریم؟

رابطه عاشقانه

هر زوجی خواهان یک رابطه هماهنگ و زنده است، چراکه زوج ها صمیمانه یکدیگر را دوست دارند، حداقل در ابتدای رابطه! اما، همیشه عشق داغ اولیه باقی نمی ماند! علت چیست؟

بسیاری از زوج ها دوران تلخ و شیرینی را در رابطه عاشقانه خود تجربه می کنند که حتی ممکن است منجر به جدایی شده و دلیل آن می تواند جروبحث ها و عدم توان مدیریت آن توسط طرفین، در طول رابطه باشد که باعث ازبین رفتن یا کم شدن احساس عشق در زوج می شود. پس چگونه عشق به شریک عاطفی خود را همچنان شعله ور نگه داریم؟

رابطه عاطفی همچون گیاهی است که نیاز به مراقبت و سعی و تلاش طرفین دارد. در اینجا برخی از عوامل مهم آن را بررسی کرده ایم.

1. همیشه خوبی های همسرتان را به خاطر بسپارید

اگر بعنوان یک شریک خوب طبقه بندی می شوید، خوبی های شریک زندگی خود و کارهای خوبی که برای شما انجام می دهد را به یاد بیاورید. می توانید اولین باری را که همدیگر را ملاقات کردید یا لحظات خوبی را که با او سپری کرده اید را در ذهن خود یا با یکدیگر مرور کنید؛

چیزهای خوب زیادی از او خواهد بود که به یاد خواهید آورد. می توان از موارد و اتفاقات کوچک شروع کرد. این کار می تواند محبت به شریک زندگیتان را افزایش دهد به خصوص اگر در دوران تاریک با شریک زندگی خود هستید، حتما این تمرین را انجام دهید.

2. باهم صحبت کنید

صحبت کردن یکی از مهم ترین فاکتورهای داشتن رابطه موفق است. اگر چیزی از شریک زندگی خود می خواهید یا نیاز و توقعی دارید، به او بگویید و بطور مستقیم این کار را بکنید؛ گاهی اوقات افراد خواسته های خود را غیر مستقیم بیان می کنند و توقع فهمیدن آن، از طرف مقابل خود دارند! پس، با صحبت کردن درباره نیاز و خواسته خود با شریک عاطفی خود ارتباط برقرار کنید.

اما، خودخواه هم نباشید، اگر او واقعا نمی تواند درخواست شما را برآورده کند باید شرایط طرف مقابل خود را در قبول درخواستتان، در نظر بگیرید.

3. از داشتن شریک عاطفی خود سپاسگزار باشید

در نهایت، همیشه از شریک زندگی خود سپاسگزار باشید. این مهمترین جنبه در بارور کردن عشق شما به همسرتان است. سعی کنید همیشه قدردان عشقی باشید که در آن هستید. برای همه چیزهایی که با شریک زندگی خود گذرانده اید، از چیزهای کوچک گرفته تا چیزهایی که برای شما مهم هستند، سپاسگزار باشید.

وقتی سعی کنید کاستی های او را بپذیرید، دیدگاه بد شما نسبت به همسرتان از بین می رود. چراکه، لزوماً نمی توانید همان شادی را با افراد دیگر بدست آورید؛ هرگز این را دست کم نگیرید، زیرا تأثیر زیادی بر عشق شما به شریک زندگیتان خواهد داشت.

این 3 مورد را امتحان کنید و تاثیر آن را در رابطه خود ببینید. درصورت عدم تاثیر بر رابطه تان، از یک متخصص کمک بگیرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد