اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تا بحال به نحوه قرار گرفتن انگشتان پاهای خود دقت کرده اید؟

این چیزی است که شکل پاهای شما در مورد شخصیتتان می گوید!

پاهای شما چه شکلی است؟

آیا انگشت دوم شما از انگشت شست پایتان بزرگتر است؟ یا همه آنها در یک ردیف است؟

به طور کل بدن انسان می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت بگوید. به عنوان مثال، شکل بینی شما، راست یا کج بودن انگشت شست، و نحوه نگه داشتن پاهایتان هنگام نشستن، همگی بسیار گویا هستند و شما می توانید شکل پاهای خود را نیز به این لیست اضافه کنید!

به گفته Good Housekeeping، پاهای شما می توانند چیزهای زیادی در مورد اینکه چه نوع فردی هستید به شما بگویند.

آیا برای شما صحت دارد؟ جوراب خود را در بیاورید و نگاه کنید!

1. مدل پای رایج

این مدل پا، رایج ترین نوع پا است. اگر پاهای شما به این شکل است، شما فردی بسیار متعادل، خودجوش و اجتماعی هستید؛شما عاشق ملاقات با افراد جدید بوده و همیشه پذیرای تجربیات جدید هستید؛ عاشق سفر هستید، چراکه کاوش در فرهنگ های مختلف را بسیار دوست دارید.

2. مدل پای زبانه کشیده

نکته قابل توجه در مورد این شکل پا این است که انگشت دوم بلندتر از انگشت شست پا است. اگر شما این نوع پا را دارید، یک فرد بسیار شوخ طبعی هستید، به چیزهای جدید فکر می کنید و بسیار خلاق هستید. به دلیل اشتیاق خود، در جذب افراد بسیار خوب هستید. شما همچنین می توانید گاهی اوقات تکانشی باشید.

3. مدل پای مربع

در این نوع پا، تمام انگشتان پا تقریباً یکسان هستند. شما یک متفکر واقعی هستید و دوست دارید قبل از تصمیم گیری، تمام جوانب مثبت و منفی آن را با دقت مرور کنید. فردی عمل گرا هستید و همچنین بسیار قابل اعتماد و رازدار هستید.

4. مدل پای کشیده شده

این مدل پاها، نسبتاً بلند هستند و انگشتان پا کمی روی یکدیگر قرار می گیرند. اگر این نوع پا را دارید، فردی درونگرا هستید، دوست دارید چیزها را برای خود نگه دارید و اعماق پنهانی دارید. شما می توانید تکانشی باشید و خلق و خوی شما می تواند به سرعت تغییر کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد