اونس طلا2296.67
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

جزئیات محدودیت‌ سفرهای نوروزی ۱۴۰۱

دبیر کمیته امنیتی، انتظامی ستاد ملی کرونا درباره نحوه اعمال محدودیت‌ها در ایام نوروز 1401، گفت: ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می‌توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان‌های کشور سفر کنند.

به گزارش سایت طلا،حسین قاسمی، دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا ، درباره اعلام جدیدترین محدودیت‌های کرونایی در کشور اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی از جلسه ۱۰۴ ستاد ملی کرونا تصویب و اعمال شده است و در جلسه‌های ۱۰۶ و ۱۰۷ ستاد ملی کرونا نیز تمدید شده است.

وی افزود: اخیرا رئیس جمهور دستوری صادر کرده اند و خواستار بازنگری مجدد در رنگ بندی ها و اعمال محدودیت مرتبط با آن متناسب با مدیریت هوشمند و واکسیناسیون شده‌اند، این موضوع روز گذشته در جلسه کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی بررسی و مقرر است فردا نیز در جلسه رووسای کمیته های تخصصی دفتر معاون اول رئیس جمهور، مطرح خواهد شد، اگر نهایی شود روز شنبه در ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیم گیری می‌شود.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا به اعمال محدودیت‌ها در برخی طیف‌های جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها در ۵ حوزه کارکنان،اصناف، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ترددها است، اما این محدودیت‌ها به شکل گذشته و به مانند آبان سال ۹۹ که محدودیت‌های سختگیرانه‌ای داشتیم، نیست‌ و متناسب با بحث مدیریت هوشمند در بستر سامانه و واکسیناسیون تغییرات اعمال می‌شود.

وی درباره نحوه اعمال محدودیت‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۰ به فارس گفت: محدودیت‌‌های کرونایی در ایام نوروز به همین مسائل مربوط می‌شود، ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می‌توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان‌های کشور سفر کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد