اونس طلا2302.52
مظنه14,666,000
18 گرم3,385,600
ارزش سکه33,042,498
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

4 چیزی که نباید در حمام خود بگذارید

شما باید مکان دیگری برای نگهداری این اقلام پیدا کنید.

حمام

خیلی از ما بسیاری از اقلام مورد نیاز خود را برای راحتی بیشتر، در حمام خود گهداری می کنیم؛ اما به نظر می رسد که در این مورد باید کمی محتاط تر باشیم. ظاهراً چیزهای زیادی وجود دارد که نباید در حمام خود نگهداری کنید؛ مثل داروها، لوازم آرایشی و تیغ که سه مورد از آنهاست، اما لیست بسیار طولانی تری اینجا داریم.

در اینجا 4مورد دیگر وجود دارد که نباید در حمام خود نگهداری کنید.

1. حوله

این یکی احتمالاً برای بسیاری از مردم غافلگیر کننده است! چراکه خیلی ها همیشه حوله هایشان را در حمام نگه می دارند! اما، بهتر است مکانی جدید برای نگهداری حوله های خود، در خارج از حمام پیدا کنید. حمام‌ها مکان‌های مرطوبی هستند که محل رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها هستند.

2. لباس

ظاهراً علاوه بر حوله نباید لباس های خود را نیز در حمام نگه داشت، حتی اگر کار رایج و منطقی ای به نظر برسد. باکتری ها و قارچ ها می توانند به راحتی در پارچه ی لباس شما مستقر شوند و به علاوه، رطوبت موجود در حمام می‌تواند باعث بوی کپک زدگی لباس هایتان شود.

3. زیورآلات

برخی از افراد گوشواره‌های خود را جلو آینه حمام خود می گذارند. متأسفانه، رطوبتی که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم باعث می‌شود زیورآلات زودتر از زمانی که آنها را در اتاق خواب خود نگهداری می‌کنید ازبین می روند؛ بخصوص جواهرات نقره به رطوبت بسیار حساس هستند.

4. عطر

یکی دیگر از مواردی که بسیاری از مردم در حمام نگهداری می کنند: عطر است. متأسفانه، تغییرات ناگهانی دما روی مولکول‌های عطر تأثیر می‌گذارد که می‌تواند باعث شروع بوی ترشیدگی شود که مطمئنا این چیزی نیست که شما می خواهید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد