اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 دلیل رایج شکست در روابط احساسی

شما و شریک عاطفیتان حتی اگر مدت زیادی است باهم هستید، این 4 عامل، تهدید کننده روابط شماست.

رابطه

داشتن رابطه عاشقانه برای سال ها باعث نمی شود که یک رابطه حتما به یک ازدواج همیشگی ختم شود. مطمئناً عوامل زیادی وجود دارد که می تواند باعث شود رابطه شما با پارتنرتان به پایان برسد. اما، این علل چیست؟ در اینجا بررسی می کنیم.

1. اهداف متفاوتی داشته باشید

یعنی شما و شریک عاطفیتان در مورد هدف نهایی رابطه عاشقانه ای که در جریان است اگر به توافق نرسید، می تواند رابطه عاشقانه شما را پایان دهد.

شما ازدواج می خواهید، شریک زندگی شما نمی خواهد و یا برعکس. تا زمانی که شما و شریک زندگی تان در یک رابطه هستید، اگر در مورد اهدافی که می خواهید به آن برسید به توافق نرسیدید، کنار هم ماندن بسیار دشوار است.

2. بدون حمایت خانواده

برای یک رابطه جدی تر مانند ازدواج، فقط رابطه شما با شریک عاطفیتان مهم نیست، بلکه، روابط گسترده تری مانند خانواده نیز وجود دارد.

بنابراین، وقتی شما و شریک عاطفیتان سال ها با هم رابطه دارید، اما هیچ حمایتی از طرف خانواده هایتان وجود ندارد، این عامل اغلب یکی از عواملی است که باعث می‌شود رابطه‌ها با وجود اینکه مدت‌هاست دوام داشته است، شکست بخورند.

3. عدم آمادگی مالی

عدم آمادگی از نظر مالی نیز اغلب علت شکست روابط عاشقانه است، حتی در صورت طولانی بودن مدت رابطه! چراکه ازدواج نه تنها به آمادگی روحی نیاز دارد، بلکه آمادگی مالی نیز بسیار حائز اهمیت است؛ در واقع با برنامه ریزی کردن برای همه چیز، از قبل( مثل پس انداز)، می توان این آمادگی را کسب کرد.

اما، چون همه نمی توانند از عهده آن بربیایند، این یکی از دلایل جدایی در یک رابطه عاشقانه است.

4. نگرش در مواجهه با مشکلات

هر کس روش خاص خود را برای مقابله با هر مشکلی دارد، بنابراین تفاوت در برخورد با مشکلات ،در روابط بسیار عادی و طبیعی است.

اما، چیزی که بسیاری از افراد ممکن است به دنبال آن باشند، شریکی است که بتواند عاقلانه با مشکلات برخورد کند، زیرا یکی از چیزهایی که می تواند به یک رابطه پایان دهد، نحوه رفتار طرفین در هنگام مواجهه با مشکلات و مسائل است.

خب، اینها برخی از دلایل شکست رابطه با وجود مدت زمان زیاد آن است. امیدوارم مفید باشد!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد