اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این اشتباهات را در زندگی مشترک می بینید شما 6 قدم به عقب برگشتید

اگر این 6 اتفاق را در زندگی زناشویی و مشترک خود می بینید باید هرچه سریع تر با همسر خود حرف بزنید.

ازدواج درابتدا باید با آگاهی و شناخت کامل و براساس معیار و ملاک های درستی شروع شود و هرگاه هر دو نفر به شناخت کامل از یکدیگر رسیدند اقدام برای ازدواج کنند.

عدم آگاهی درباره ویژگی های شخصیتی و رفتاری فرد مقابل و همچنین عدم درک درست از خواسته و نیاز های فرد در ازدواج می تواند یک ازدواج را منجر به شکست کند. در عین حال عوامل بسیاری می توانند مانند یک مانع بر س یک ازدواج موفق جود داشته باشند.

1. نداشتن مرز روانی: از شما انتظار دارد تمام مسائلتان را حتی روابط مربوط به گذشته را با او در میان بگذارید و به او توضیح دهید.

2.تحمل نکردن حریم خصوصی یکدیگر: این مسئله که فرد مقابل را دائما تحت فشار بگذاریم که اتفاقات و رویداد های خصوصی اش را با ما درمیان بگذارد در عین حال که احساس راحتی از انجام این کار ندارد می تواند موجب ازبی رفتن رابطه شود.

3. صداقت: این مسئله که فرد از طرف مقابل خود توقع داشته باشد که صادقانه برخورد کند اعتماد داشته باشد و رفتار مهربانانه ای از خود نشان دهد اما خود فرد آن ها را انجام ندهد می تواند مرزهای رابطه را ازبین ببرد.

ازدواج ناموفق

4. داشتن استاندارد های غیرممکن بالا: اینکه انتظار داشته باشیم که پارتنر ما بی نقص باشد و همانگونه که انتظار داریم رفتار کند از موانع رابطه می باشد چرا که همه اشتباه می کنیم و اشتباه باعث یادگیری ما می شود.

5.تحمل نکردن تفاوت ها: حتی دوقلهای همسان نیز نقاط نظر متفاوتی دارند. پس با نپذیرفتن تفاوت ها و نقاط نظر تنها به رابطه ی خود لطمه می زنیم.

6. کنترل کردن: سوال پرسیدن ها مداوم درباره تمام جزئیات و سرک کشیدن در هر کاری که فرد انجام می دهد همگی نشانه کنترل کردن هستند و این کار آسیبی جدی به رابطه وارد می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد