اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک کارت را انتخاب کنید و فال امروزتان را دریافت کنید

در ایام قدیم همیشه اوراکل را برای دریافت پندهای خردمندانه و بصیرتی یا پیشگویی های نبوی که خدایان از طریق او به آنها منتقل می کردند فرا می خواندند.

در ایام قدیم همیشه اوراکل را برای دریافت پندهای خردمندانه و بصیرتی یا پیشگویی های نبوی که خدایان از طریق او به آنها منتقل می کردند فرا می خواندند. بنابراین، تنها چیزی که از شما خواسته می شود این است که یک کارت اوراکل را انتخاب کنید و توصیه هایی برایتان داده شده را بخوانید.

شماره یک

شما در حال تلاش برای رسیدن به پتانسیل کامل خود هستید. روحتان شما را به سمت اکتشافات جدید و استفاده از فرصت های زندگیتان سوق می دهد. اوراکل شما به شما هشدار می دهد که سعی کنید حواستان از مسیری که در آن هستید پرت نشود. قدرت درونی تان به شما می گوید که تأثیر منفی از چه کسانی نشات می گیرد و شما باید سعی کنید که در آینده از این افراد فاصله بگیرید. در فرآیند کشف خود، خرد، قدرت و احساس نزدیکی بیشتری با خود واقعیتان خواهید کرد.

شماره دو

توصیه امروز شما این است که دانش خود را عمیق تر کنید تا اطلاعات کاملی داشته باشید و بتوانید در مسیر رشد حرفه ای خود احساس اطمینان بیشتری داشته باشید. به پیشنهادات بیرونی توجه ویژه ای داشته باشید. شاید توسط افراد مختلف تکرار شود، به این معنی که نیرو های بیرونی به شما نشانه هایی می دهند که درآینده نزدیک به چه چیزی هدایت خواهید شد. آنها مسیری از اطلاعات مختلف را برای شما باز می کنند و کافی ست هشیار باشید تا بتوانید آن ها را درک کنید.

شماره سه

اوراکلتان به شما می گوید که در مسیر درستی دارید حرکت می کنید و باید نسبت به قبل بیشترکار کنید و تمرکز داشته باشید. اگر چیزی باعث شک و تردید شما می شود به آن بی توجهی کنید و سعی کنید توجه خود را به آنچه دقیقاً شما را هیجان زده می کند متمرکز کنید و از دیدگاه مثبت به این موضوع نگاه کنید و این گونه تمام شک و تردیدهای شما برطرف خواهد شد.

شماره چهار

شما به عنوان یک فرد آرام و مهربانبه دنیا آمدید. زندگی با قلبی باز برای همه مردم چیزی است که شما را خوشحال می کند. اما مراقب باشید! در این دنیا یک بعد سیاه و تاریک هم هست که در آن افرادی هستند که انتخاب می کنند مثبت فکر نکنند و حسادت و خشم در روحشان وجود دارد. این افراد می توانند از محبت شما سوء استفاده کنند و از آن برای اهداف خودخواهانه و پلید انسانی خود استفاده کنند. سعی کنید یاد بگیرید خوب و بد را تشخیص دهید و به آدم های درست اعتماد کنید.

شماره پنج

شما همه چیز لازم را برای داشتن یک زندگی کامل و شاد دارید. شما ذهنیت تحلیلی و منطقی دارید. اما یک ویژگی ناخوشایند در شما وجود دارد و آن این است که به هر نحوی هر آنچه را که می خواهید به دست می آورید و برایتان مهم نیست که چه تاثیری ممکن است روی دیگران بگذارد. اوراکل توصیه می کند که سعی کنید مشکل هایتان را با دیدگاه های جدید حل کنید. با داشتن چنین مهارت هایی می توانید هر مشکلی را حل کنید، بدون اینکه به منافع کسی آسیبی وارد شود و این کار به ارتباط های شما با سایر بهبود می بخشد.

شماره شش

اخیراً احساس درجا زدن شما را رها نمی کند. شما باید تصمیم بگیرید که به جلو حرکت کنیدو همزمان باید سعی کنید یک قدم به عقب برگردید و به تمام جوانب این مشکل از زوایای مختلف نگاه کنید. نکته اصلی در این لحظه این است که به ندای درونی خود گوش دهید و بدانید که آن همیشه انتخاب درست را به شما خواهد گفت.

شماره هفت

شما توانسته اید مراحل سخت زیادی را در زندگی خود پشت سر بگذارید. در آینده نزدیک شاهد تغییراتی در زندگی شخصی خود خواهید بود. شاید شما بتوانید امسال با کسی ملاقات کنید که قرار است بقیه عمرتان را با آن بگذرانید ، شاید این یک دوره شیرین و جدید در زندگی شما باشد، پس به سادگی نباید این لحظه ها را از دست بدهید و بدانید که آینده ای روشن در انتظار شماست.

شماره هشت

زمانی فرا می رسد که باید از تمام قدرت و مهارت های خود استفاده کنید تا از مسیری که در آن هستید خارج نشوید. دیدگاه شما درباره دچار مشکل شده است و بنابراین باید دانش خود را این باربیشتر کنید. پرداختن به برنامه های بعدی بسیار ضروری است. شما باید یاد بگیرید که از زوایای مختلف به کار مورد نظرتان نگاه کنید و روش های مختلف را برای حل آن باید تجزیه و تحلیل کنید. سعی کنید توصیه های همکاران خود را رد نکنید و با دقت گوش دهید، این به شما کمک می کند منطقی تر و موثرتر تصمیم بگیرید.

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است دیدگاه خودتان را بنویسید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد