اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا تاریخ تولد شما از (30 دی تا 29 بهمن) است؟ پس درمورد شخصیت خود بخوانید

با شخصیت فردی، خانوادگی، اجتماعی و عاطفی علامت زودیاک دلو بیشتر آشنا شوید.

دلو

علامت زودیاک دلو مربوط به علامت تولد متولدین 30 دی ماه تا 29 بهمن ماه می باشد؛ پس اگر در یکی از این روزها متولد شده اید یا شریک عاطفی شما متولد این تاریخ است، مقاله زیر مربوط به شماست.

1. شخصیت فردی

افراد دارای علامت زودیاک دلو، خجالتی و ساکت به دنیا می آیند، اما از طرف دیگر می توانند پرانرژی باشند؛ در هر دو حالت، آنها متفکران عمیق و افرادی بسیار روشنفکر هستند که دوست دارند به دیگران کمک کنند. آنها می توانند مشکلات را حل کنند چراکه می توانند بدون تعصب به دو طرف قضیه نگاه کنند.

اگرچه آنها به راحتی قادرند با انرژی ای که آنها را احاطه کرده است سازگار شوند، اما دلو ها نیاز عمیقی به تنها بودن و دوری از همه چیز دارند تا بتوانند دوباره شارژ شوند. متولدین برج دلو ، دنیا را مکانی پر از امکانات و هیجانات می بینند.

دلوها در هر لحظه، از ذهن و فکر خود استفاده می کنند؛ اگر هرجایی تحریک ذهنی و فکری برای آنها وجود نداشته باشد، احساس بی حوصلگی و بی انگیزگی برای دستیابی به بهترین نتایج می کنند.

بزرگترین مشکل دلوها این است که احساس می کنند محدود یا محصور هستند. آنها به دلیل تمایل به آزادی و برابری برای همه، همیشه طالب آزادی بیان هستند.

علاوه بر این، دلوها به سردی و بی احساس بودن شهرت دارند، درحالیکه این فقط مکانیسم دفاعی آنها در برابر صمیمیت زودرس است. آنها باید یاد بگیرند که به دیگران اعتماد کنند و احساسات خود را به روش های سالم بیان کنند.

2. عشق

تحریک فکری و ذهنی تا حد زیادی بزرگ‌ترین داروی مقوی برای دلو است. هیچ چیز به اندازه یک گفتگوی جالب با کسی، دلو را جذب نمی کند.

گشاده رویی، ارتباط، تخیل و تمایل به ریسک کردن، ویژگی هایی هستند که کاملاً با دیدگاه این علامت زودیاک نسبت به زندگی مطابقت دارند.

سازگاری آنها با برج های دیگر می تواند پیچیده باشد، صداقت و راستگویی برای هر کسی که می خواهد رابطه طولانی مدت با این فرد پویا داشته باشد بسیار مهم است.

در عشق، آنها وفادار، متعهد و اصلاً صاحب اختیار نیستند. آنها به شریک زندگی خود آزادی خواهند داد و او را برابر می دانند.

3. دوستان و خانواده

اگرچه دلوها اهل ارتباط هستند، اما برای نزدیک شدن به افراد دیگر به زمان نیاز دارند. با توجه به اینکه آنها افراد بسیار حساسی هستند، نزدیکی به آنها به معنای آسیب پذیری است.

رفتار نزدیک همراه با دیدگاه قوی آنها، این افراد را به چالشی برای دیگران تبدیل می کند. دلو هر کاری برای عزیزانش انجام می دهد حتی در صورت لزوم تا حدی که خودشان را قربانی کنند.

دوستان آنها باید این سه ویژگی خلاقیت، هوش و صداقت را داشته باشند. از نظر خانواده هم انتظارشان کمتر از این نیست.

با وجود اینکه نسبت به خویشاوندان خود احساس مسئولیت می کنند، اگر همان انتظارات در دوستی برآورده نشود، صمیمیت را حفظ نمی کنند.

4. شغل و پول

دلوها شور و شوق را به کار خود می آورند و توانایی شگفت انگیزی در بهره برداری از تخیل خود برای اهداف تجاری دارند. مشاغلی که امکان توسعه و نمایش مفاهیم را فراهم می کند، برای این علامت زودیاک مناسب است.

هوش بالای آنها همراه با تمایل آنها برای به اشتراک گذاشتن استعدادهایشان، الهام بخش بسیاری از افرادی است که در محیط آنها کار می کنند. دلو یک نوع بینا است که دوست دارد در فعالیت هایی شرکت کند که هدف آنها بهبود انسانیت است.

وقتی صحبت از پول به میان می آید، این علامت در حفظ تعادل بین خرج کردن و پس اندازکردن مهارت دارد. اکثر افرادی که تحت علامت زودیاک دلو به دنیا می آیند به خوبی با استایل خود سازگار هستند و از نشان دادن آن هراسی ندارند. دیدن دلو که جسورانه کت و شلوارهایی با رنگ های روشن به تن کرده است غیرمعمول نیست.

مشاغلی مانند بازیگری، نویسندگی، تدریس، عکاسی یا خلبانی برای این علامت مناسب است. بهترین محیط برای آنها محیطی است که به آنها آزادی حل مشکلات را بدون دستورالعمل های دقیق بدهد.

دلوها شخصیت های های نامتعارفی هستند که اگر فرصتی برای ابراز استعدادهایشان به آنها داده شود، می توانند به موفقیت های فوق العاده ای دست یابند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد