اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا صعود طلا متوقف خواهد شد؟

قیمت طلا در هفته گذشته رشد زیادی را تجربه کرد. حال با کاهش تنش ها در بازار ایا صعود طلا متوقف خواهد شد؟

به‌ گزارش سایت طلا، طلا در محدوده ۱۸۸۰ تا ۱۹۳۰ قرار گرفته و پتانسیل ورود به کانال ۱۹۵۰ را با جدی شدن جنگ دارد، طلا منتظر نشست بانک مرکزی آمریکا درباره افزایش نرخ بهره در اسفند ماه است که می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

دادهای اقتصادی این هفته طلا؛ شاخص مدیران خرید بخش تولید، اعتماد مصرفی CB در سه‌شنبه، تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم، متقاضیان بیمه بیکاری و فروش خانه‌های نوساز در پنجشنبه و شاخص قیمت مخارج مصرفی شخصی و سفارش کالاهای بادوام آمریکا در جمعه خواهند بود

مذاکرات روسیه با فرانسه و گفتگوهای سه جانبه اوکراین، روسیه و سازمان امنیت و همکاری اروپا در روز دوشنبه و مذاکره روسیه با آمریکا در پنجشنبه ۵ اسفند امیدهای آتش بس تنش ها در اوکراین هستند لذا اونس طلا برای عبور از محدوده ۱۸۸۰ تا ۱۹۳۰ به خروجی این نشست ها دل بسته است.

شورای امنیت ملی آمریکا با حضور بایدن، برای بررسی بحران اوکراین تشکیل جلسه داد با اینکه روسیه و فرانسه برای دستیابی به آتش‌ بس در شرق اوکراین به دنبال توافق هستند اما آمریکا همچنان بدبین است.

روسیه می گوید هیچ برنامه‌ ای برای حمله به اوکراین نداریم و منطقه دونباس بخشی از خاک اوکراین است ولی رسانه های آمریکا می گویند فرماندهان روسی دستور لازم برای حمله به اوکراین را دریافت کرده‌اند.

زمانیکه یک ریسک سیاسی قدرتمند، مانند جنگ، در بازارها وجود دارد، معمولا طلا را افزایشی می کند و حتی اوراق بدهی آمریکا به علت ترس از بقای تورم نتوانست جذابیت خود را بعنوان یک دارایی امن حفظ کند و مغلوب طلا شد.

باقی ماندن روسیه در بلاروس در کنار تشدید تنش‌ ها میان اوکراین و جدایی‌طلبان لوهانسک، دونتسک و دونباس که خود را روس‌تبار می دانند، یعنی درگیری‌ های سیاسی ادامه‌دار خواهد بود تا طلا بتواند خود را در کانال ۱۹۰۰ تثبیت کند ولی فشار فروش در سطح ۱۹۰۰ بسیار بالاست و کار طلا برای عبور از این مقاومت برای رسیدن به اعداد ۱۹۲۰، ۱۹۳۰ و ۱۹۵۰ چندان آسان نیست

در بحران اوکراین تلاش‌ های مکرون نتیجه داده و روسیه گفته که قصد حمله به اوکراین را ندارد و بعد از پایان مانور مشترکش با بلاروس، نیروهایش را عقب می‌کشد و آمریکا گفته اگر روسیه به اوکراین حمله نکند، بایدن حاضر هست دیدار مستقیم با پوتین داشته باشد با این جمله اونس طلا به کانال ۱۸۹۰ برگشت.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد