اونس طلا2302.52
مظنه14,541,000
18 گرم3,356,800
ارزش سکه32,760,873
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000

این استان‌ها از فردا بارانی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور گفت: طی چند روز آینده در نیمه غربی و مناطق مرکزی و شرقی کشور بارش برف و باران و اختلال در تردد جاده‌ای پیش بینی می‌شود.

به گزارش سایت طلا،فریبا گودرزی با اشاره به ورود سامانه بارشی از غرب به کشور اظهار کرد: برای ۲۴ ساعته آینده در استان‌های لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، جنوب استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی و شمال استان‌های خوزستان و چهار محال و بختیاری بارش برف و باران، وزش باد شدید موقتی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وزش باد شدید در کشور عراق گفت: در برخی از نقاط استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و بوشهر گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته گودرزی در روز یکشنبه ضمن تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور بارش‌ها به استان‌های ساحلی دریای خزر، نواحی مرکزی و به بخش‌هایی از جنوب وبه تدریج به شمال شرق کشور خواهد رسید و در روز دوشنبه بارش در نواحی مرکزی و شرق دریای خزر، شمال شرق و شرق و مرکز و جنوب غرب ادامه خواهد داشت و روز سه شنبه در خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت و این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.



کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شدت بارش‌ها که در حد هشدار نارنجی است خاطر نشان کرد: روز یکشنبه در قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان و مرکزی، چهار محال و بختیاری و شمال و شرق خوزستان، جنوب آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های البرز، گیلان و تهران بارش‌ها شدت خواهد داشت.

گودرزی در ادامه افزود:روز دوشنبه بارش‌های شدید درخراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و شرق سمنان ادامه خواهد داشت و به همین دلیل اختلال در تردد جاده‌ها، کاهش دید و مسدود شدن جاده‌های مواصلاتی در این مناطق پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری حتما خودداری شود و در صورت لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی مثل زنجیر چرخ، مه شکن و سوخت کافی الزامی است و همچنین از کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ رو اجتناب شود.

گودرزی با اشاره به اینکه حداقل دمای تهران امروز صبح در ایستگاه مهرآباد ۶ در جه بالای صفر بود، افزود: آسمان تهران امروز نیمه ابری است که به تدریج بر شدت ابر‌ها افزوده می‌شود و از اوایل امشب بارش پراکنده آغاز خواهد شد و فردا در تهران بارش باران، گاهی وزش باد‌های شدید همراه خواهد بود و هوای تهران مطلوب‌تر می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد