اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

مهم‌ترین ویژگی‌های یک صرافی خرید و فروش پرفکت مانی

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید درآمد دلاری داشته باشید و در زمینه مبادلات ارزی دیجیتال فعالیت کنید، مطمئناً شناخت ویژگی‌های یک صرافی معتبر به‌عنوان واسطه‌ای امن بین شما و خدمات سیستم پرفکت مانی اهمیت خواهد داشت.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید درآمد دلاری داشته باشید و در زمینه مبادلات ارزی دیجیتال فعالیت کنید، مطمئناً شناخت ویژگی‌های یک صرافی معتبر به‌عنوان واسطه‌ای امن بین شما و خدمات سیستم پرفکت مانی اهمیت خواهد داشت.

با توجه به اهمیت این موضوع، تصمیم داریم در مطلب پیش رو ضمن معرفی نحوه استفاده از سیستم خرید و فروش پرفکت مانی، درباره ویژگی بهترین صرافی‌ها برای مبادله پرفکت مانی مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

اهمیت پرفکت مانی در سیستم مبادلات ارزی

با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچون سایر بخش‌های اقتصاد دنیا، در زمینه نحوه تعاملات ارزی بازرگانان و تجار، پیشرفت‌های شگرفی صورت گرفته است و انجام این معاملات به‌صورت سنتی و محدود به جغرافیای خاص و سیستم‌های بانکی محدود نیست. به همین دلیل، بخش قابل توجهی مراودات مالی بزرگ و کوچک به‌واسطه ارز دیجیتال در مناطق مختلف دنیا، از طریق اینترنت و به کمک معتبرترین سیستم‌های پرداخت اینترنتی انجام می‌گیرد.

طی این روند طبیعتاً مقادیر قابل توجهی ارز در حال جابه‌جایی است و لازم است که معامله گران از سیستم‌های پرداخت اینترنتی معتبری از جمله پرفکت مانی برای انتقال و دریافت پول استفاده نمایند. سیستم پرداخت پرفکت مانی، به‌عنوان یک شرکت ارائه خدمات مالی در زمینه انجام پرداخت‌های بین‌المللی فعالیت می‌کند و معامله گران و یا به‌اصطلاح تریدرها می‌توانند در هر زمان، با هر کجای دنیا و با هر میزان حجم معاملاتی، انتقال و دریافت ارز داشته باشند.

نقش صرافی‌ها در خرید و فروش پرفکت مانی

فعالان اقتصادی که از درآمدهای دلاری برخوردار هستند، به این نکته احاطه دارند که انتقال ارز و انجام فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی، در ایران امکان پذیر نیست که دلیل این مساله وجود تحریم‌ها و به دنبال آن عدم‌ارتباط بانک‌های ایرانی با بانک‌های خارجی است. اما استفاده از سیستم خرید و فروش پرفکت مانی می‌تواند انجام این امور را برای تریدرها راحت کند. به علاوه، با استفاده از این سیستم امکان ذخیره سازی ارز در حساب‌های الکترونیکی برای معامله گران نیز امکان پذیر می‌شود.

ولی در شرایطی امکان دارد که معامله گران به هر دلیلی برای پرداخت در سایت‌های خارجی، علاقه‌ای به استفاده مستقیم از خدمات و افتتاح حساب پرفکت مانی به نام خود نداشته باشند. اینجا است که نقش صرافی‌های معتبر برای استفاده از خدمات پرفکت مانی به‌عنوان یک واسطه معنی پیدا می‌کند.

صرافی‌های آنلاین به معامله گران کمک می‌کنند تا فرآیندهای معاملاتی خود را از طریق آنها و در داخل کشور انجام دهند. همچنین می‌توانند با پرداخت‌های ریالی توسط کارت بانک‌ها به‌صورت آنلاین، حساب پرفکت مانی معامله گران را شارژ کرده و یا ارزهای یورویی و دلاری موجود در سیستم پرفکت مانی آنها را نقد نمایند. ایکس پی اکسچنج یکی از صرافی‌های آنلاین معتبری است که در همین زمینه فعالیت می‌کند.

خدمات صرافی‌های آنلاین خرید و فروش پرفکت مانی

صرافی‌های معتبری که در زمینه استفاده از سیستم پرفکت مانی در جایگاه یک پردازنده پرداخت فعالیت می‌کنند، برای تسریع و تسهیل در انجام تراکنش‌ها، امکانات متفاوتی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهند. امکاناتی اعم از:

انجام پرداخت آنلاین

معامله گرها می‌توانند از طریق صرافی‌های خدمات پرفکت مانی از سایت‌های مختلف، محصولات و خدمات مورد نظر خود را خریداری کنند. به دنبال آن صرافی پرفکت مانی به‌عنوان یک سیستم اهرمی عمل کرده و پرداخت مستقیم را برای معامله در آن فروشگاه انجام می‌دهد.

امکان انتقال پول

معامله گران از طریف صرافی‌های خدمات پرفکت مانی می‌توانند به سراسر دنیا و در کسری از زمان، انتقال یا دریافت پول انجام دهند. یکی دیگر از قابلیت‌های سیستم پرفکت مانی که در صرافی‌ها ارائه می‌شود، کیف پولی است که می‌تواند محل امنی برای نگهداری پول‌های الکترونیکی افراد باشد.

استفاده از قابلیت کد ووچر پرفکت مانی و صدور آن

استفاده از این قابلیت مانند بهره‌مندی از کارت‌های هدیه یکبار مصرف می‌باشد. تریدرها با استفاده از این قابلیت می‌توانند حساب دیگران و یا حساب خود را شارژ کنند. تهیه کد ووچر به دو صورت انجام می‌گیرد:

• در حالت اول، تریدر می‌تواند بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی و تکمیل موجودی، درخواست صدور کد ووچر کند.

• در حالت دوم، معامله‌گرانی که به‌طور مستقیم از حساب پرفکت مانی استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق کارت بانکی ایرانی توسط صرافی‌های پرفکت مانی کد ووچر تهیه کنند.

چنج فیات به ارزهای دیجیتال

از دیگر قابلیت‌های سیستم پرفکت مانی که در صرافی‌ها با سرعت برای تریدرها انجام می‌شود، تبدیل بعضی از ارزهای فیات مانند (دلار) به دیگر ارزهای دیجیتال است.

برای انتخاب صرافی معتبر پرفکت مانی، توجه به چه نکاتی اهمیت دارد؟

صرافی‌های آنلان، پلتفرم‌هایی هستند که به‌صورت آنلاین در زمینه مبادلات ارزهای الکترونیکی فعالیت می‌کنند. در این بین صرافی‌های پرفکت مانی هم زیر شاخه‌ای از صرافی‌های آنلاین محسوب می‌شوند که در ادامه مطلب، مهمترین ویژگی‌های آنها را بررسی می‌کنیم:

1.داشتن ویژگی پشتیبانی مطلوب Support System

زمانی که یک تریدر می‌خواهد فرآیندهای معاملاتی خود را با سیستم خرید و فروش پرفکت مانی به‌واسطه صرافی پرفکت مانی دنبال نماید، در ادامه مسیر ابهامات و سؤالات مختلفی برای او ایجاد خواهد شد. به همین خاطر یکی از وظایف صرافی‌های پرفکت مانی پاسخگویی مناسب و در اصل فراهم نمودن شرایط پشتیبانی مطلوب برای معامله گران است.

در بین صرافی‌های فعال، آن دسته از صرافی‌هایی که از پشتیبانی بهتری برخوردار هستند، از جایگاه مناسب‌تری در بین تریدرها برخوردار بوده و به همین منظور تریدرها حاضرند علیرغم پرداخت کارمزد بالاتر، این صرافی‌ها را برای انجام فرآیندهای معاملاتی خود انتخاب نمایند.

2.وجود فاکتور امنیت در این نوع از صرافی‌ها

در کنار قابلیت پشتیبانی مطلوب، فاکتور دیگری که می‌تواند یک صرافی پرفکت مانی را نسبت به دیگر صرافی‌های همکار برجسته کند، داشتن اعتبار و امنیت است. به همین منظور، صرافی پرفکت مانی باید دارای گواهی نامه‌های معتبر مربوط به موضوع امنیت پرداخت‌ها باشد.

افرادی که صرافی‌های غیر معتبر را برای انجام فعالیت‌های معاملاتی خود انتخاب می‌نمایند، باید هر لحظه امکان از دست دادن دارایی خود به‌دلیل انجام کلاهبرداری را در نظر داشته باشند. در ایران قانون مشخصی برای معین کردن اعتبار و امنیت صرافی‌های پرفکت مانی وجود ندارد. تنها راه حل برای سنجش اعتبار صرافی‌ها، سنجش تاریخچه فعالیت آنها و سابقه مطلوبی است که می‌توانیم برای داشتن امنیت برای این صرافی‌ها در نظر بگیریم.

3.اجرای صحت احراز هویت مطلوب کاربران

برای تأمین سلامت فرآیندهای معاملاتی و امنیت در این امور، داشتن احراز هویت مناسب بسیار ضروری است. معمولاً برای انجام این کار و تکمیل مراحل احراز و ثبت نام، مدارکی مانند کارت شناسایی، کارت بانکی و غیره از کاربر درخواست می‌شود.

4.صحت تعیین کارمزد مشخص برای انجام فرایندهای معاملاتی

طبیعی است که صرافی‌ها به ازای انجام هر تراکنش معاملاتی، از تریدرها کارمزد دریافت نمایند. در این بین، صرافی‌هایی هم وجود دارند که در صفحه اصلی سایت خود کارمزد ناچیزی را معرفی کرده‌اند، ولی در زمان ثبت سفارش و همگام با پرداخت، کارمزد بیشتری را از کاربر دریافت می‌کنند.

خرید و فروش پرفکت مانی بدون نیاز به احراز هویت

برایخرید و فروش پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی از صرافی‌های ایرانی، حتماً باید ثبت نام و احراز هویت انجام دهیم. ولی بعضی از صرافی‌های آنلاین مانند ایکس پی اکسچنج هستند که خدمات پرفکت مانی را بدون نیاز به احراز هویت، انجام می‌دهند. در این سایت‌ها می‌توانیم بدون نیاز به تایید تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی، در کمتر از یک دقیقه حساب خود را احراز هویت کنیم و از امکانات و خدمات آنها استفاده کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد