اونس طلا2414.52
مظنه14,476,000
18 گرم3,341,700
ارزش سکه32,614,428
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

یک نماد کیمیاگری را انتخاب کنید تا متوجه شوید شانس با شما یار است یا خیر؟

آیا در گذشته مشکلی داشته اید؟ آیا سعی می کنید بفهمید برای پیشرفت در زندگی چه کاری باید انجام دهید؟ تست سرگرم کننده زیر دقیقاً همین وضعیت را نشان می دهد.

آیا در گذشته مشکلی داشته اید؟ آیا سعی می کنید بفهمید برای پیشرفت در زندگی چه کاری باید انجام دهید؟ تست سرگرم کننده زیر دقیقاً همین وضعیت را نشان می دهد. به این نمادهای کیمیاگری نگاهی بیندازید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

انتخاب کردید؟ حالا بروید و ببینید که آیا به زودی شانس با شما یار خواهد بود یا خیر!

1.شیر

اگر این نماد را انتخاب کرده اید به این معنی است که باید کنترل سرنوشت خود را به دست بگیرید. شیر نماد خورشید است. این انتخاب نشان می دهد که شما تمام تلاش خود را برای داشتن یک زندگی با کیفیت انجام می دهید، اما همچنان احساس ناامیدی را با خود به دوش می کشید و نمی توانید ادامه دهید. و سوالاتی مانند آیا انتخاب درستی کردید؟

2.ساعت شنی

اگر ساعت شنی را انتخاب کرده اید، به این معنی است که احساس می کنید در زمان گرفتار شده اید. شما با گذشته و تجربیات دردناکی دست و پنجه نرم می کنید که به شما اجازه نمی دهد جلو بروید. احساس می کنید در حال غرق شدن در فکر و خیال بیهوده هستید، انرژی ندارید و با این واقعیت کنار آمده اید که زندگی آسان و زیبا نیست. شما باید با گذشته کنار بیایید و ادامه دهید. شما بسیار قوی تر از قبل خواهید بود، زیرا همه تراژدی های گذشته تجربه هایی هستند که در آینده به آنها نیاز خواهید داشت. در زمان حال زندگی کنید. وقتی این کار را یاد بگیرید، زمان دوست شما خواهد شد.

3.ماه

اگر این نماد را انتخاب کرده اید، به این معنی است که قلب شما در حال حاضر مانند یک میدان جنگ است. چیزی قوی و عمیق در درونتان به شما اجازه نمی دهد که آرام بخوابید. روح شما به آرامش نیاز دارد و برای آن باید احساسات خود را صادقانه و آشکار بیان کنید. احساس خود و دیگران را بپذیرید.

4.کلید

اگر کلید را انتخاب کرده اید، به این معنی است که روح شما به شدت نیاز به پاسخ دارد. هر چیزی که به آن اعتقاد داشتید ناگهان به چالش کشیده شده. ممکن است از جستجوی حقیقت و پاسخ های درست خسته شده باشید. همه چیز احتمالا خسته کننده باشد برایتان و وقت آن است که از طریق ماجراجویی های جدید، ابعاد دیگر زندگی را کشف کنید. به زودی اتفاقی برای شما می افتد که به شما کمک می کند دوره فعلی را پشت سر بگذارید. باید به جایی سفر کنید حتی برای یک روز!

5.دست

اگر این نماد باستانی را انتخاب کرده اید، به این معنی است که شما توسط انرژی منفی احاطه شده اید. روح شما در تلاش است تا از شر این تأثیرات خلاص شود و اگر متوجه اتفاقات عجیب و غریبی شدید، به این معنی است که چیزی در درون شما سعی دارد وضعیت را به شما گوشزد کند. جالب اینجاست که ما همیشه در دام نیروهای شیطانی بوده ایم، اما همیشه این فرصت را داریم که از شر آنها خلاص شویم. برای آزادی ابتدا باید خود را ببخشید و سپس دیگران را. زمانی را برای استراحت و افرادی که دوستشان دارید پیدا کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد