اونس طلا2304.52
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

پیروزی ارزشمند استقلال در سرمای تبریز؛ صدر آبی ماند

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز (جمعه) در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی میزبان استقلال تهران بود و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

شاگردان «فرهاد مجیدی» بازی را بهتر شروع کردند و توانستند در دقیقه هفت روی یک ضربه کرنر و ضربه سر ژستد که به تیرک دروازه برخورد کرد، اولین موقعیت جدی این بازی را رقم بزنند.

در دقیقه ۴۱ این دیدار نیز نادر محمدی مدافع تراکتور نزدیک بود که دروازه خودی را باز کند اما توپ به کرنر رفت تا این بازی همچنان با تساوی بدون گل پیگیری شود.

در دقیقه ۵۲ این بازی کوین یامگا با سرتوپ خوبی که زد توانست موقعیت مناسبی برای خود به وجود بیاورد اما در ادامه اخباری اجازه نداد تا ضربه او تبدیل به گل شود. در دقیقه ۷۰ این بازی امیرحسین حسین زاده با فرار از خط دفاعی تراکتور و یک ضربه چیپ بسیار زیبا موفق شد گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

چند دقیقه بعد شوت محکم وریا غفوری یک بار دیگر اخباری را به واکنش واداشت.

در نهایت نیز شاگردان زوونیمیر سولدو کروات نتوانستند بازی را به تساوی بکشند تا استقلال به سیزدهمین برد خود دست یابد.

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، نادر محمدی، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و رضا دهقانی.

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عزیز آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

موعود بنیادی‌فرد با کمک‌های آرمان اسعدی، قهرمان نجفی و میثم حیدری قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد