اونس طلا2301.6
مظنه14,991,000
18 گرم3,460,600
ارزش سکه33,774,723
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

چگونه کیفیت زندگی زناشویی خود را افزایش دهیم؟

شما برای داشتن یک ازدواج موفق نیازمند این هستید که بتوانید به همراه همسر خود تمامی مشکلات را پشت سر بگذارید اما چگونه؟ جواب این سوال را در این خبر مطالعه کنید.

به گزارش سایت طلا، بسیار اهمیت دارد که پس از ازدواج بتوانید همسر خود را به عنوان یک شخص منحصر به فرد در نظر بگیرید و او را با تمام ویژگی های مثبت و منفی که دارد بپذیرید.

توجه داشته باشید که ما پس از ازدواج نمیتوانیم ویژگی های شخصیتی همسرمان را مطابق میل خود تغییر دهیم و از او فردی باب میلمان بسازیم ؛ تلاش دائمی برای تغییر همسر بعد از ازدواج ، همواره زندگی مشترک را درگیر تنش و اختلاف می کند.

متعهد بودن زوجین یکی از مهم ترین عواملی است که در داشتن یک زندگی موفق و رضایت بخش به افراد کمک میکند ؛ افراد متعهد در واقع تصمیم گرفته اند با وجود تمام سختی ها و مشکلات احتمالی در کنار یکدیگر بمانند و هرگونه بحرانی را در کنار هم پشت سر بگذارند.

ازدواج

برخورداری از مهارت همدلی در هر نوع رابطه ی بین فردی بسیار مهم است و در احساس صمیمت و نزدیکی نقش بسزایی دارد ؛ همدلی به این معنا است که بتوانید گاهی خود را جای همسرتان بگذارید و تلاش کنید دنیا را از زاویه ی چشم او نگاه کنید.

داشتن رویکرد حل مسئله به این معناست که شما هنگام برخورد با مشکلات زندگی به جای غرق شدن در احساسات و هيجانات منفی بتوانید ذهن خود را آرام کرده و به دنبال گزینه های موجود برای حل مشکل بگردید.

افرادی که توانایی مهارت های حل مسئله ندارند ، اغلب درگیر هیجانات شدیدی نظیر خشم و غم میشوند و نمیتوانند به راحتی از مشکلات زندگی عبور نمایند ! همین مسئله میتواند هرگونه تعارض کوچکی را به یک بحران تبدیل کرده و کیفیت زندگی زناشویی را به طور کل تحت تاثیر قرار دهد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد