اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 مکان عجیب در ترکیه که حتما باید به آنها سر بزنید

ترکیه یکی از کشور هایی است که سالانه توریست های بسیار زیادی را به خود جذب می کند. اگر شما نیز قصد رفتن به ترکیه را دارید و می خواهید که از جاذبه های عجیب دیدن کنید با ما همراه باشید.

به گزارش سایت طلا، به طور معمول همه افرادی که به ترکیه می روند از جاذبه های گردشگری مانند مسجد سلطان احمد دیدن کرده و بخش بزرگی از وقت خود را در ساحل و یا در مراکز خرید بزرگ ترکیه می گذرانند.

اما اگر شما یک روحیه ماجرجویانه دارید و چندان با خرید کردن هم میانه خوبی ندارید به شما پیشنهاد می کنید که از این چهار جاذبه غیر معمول و عجیب در ترکیه دیدن کنید.

1. کوه های آناتولی: این کوه ها در شمال ترکیه قرار داشته و از دریای سیاه تا شرق و دریای اژه در غرب کشیده شده اند. این کوه ها تمدن های بسیاری از جمله تمدن هخامنشیان را به خود دیده اند و فضای سبز دل انگیزی دارند که می تواند هر ماجراجویی را به خود جلب کند.

2. پاموکاله: این نام در زبان ترکی به معنای قلعه پنبه ای است و اگر نگاهی به این جاذبه گردشگری بیاندازید متوجه می شوید که نام کاملا مناسبی انتخاب شده است. در پاموکاله چندین چشمه آب گرم وجود دارد که می تواند نظر شما را به خود جلب کند.

3. کاپادوکیه: این منطقه که در نزدیکی پایتخت ترکیه واقع شده است شرایط بسیار خوبی را برای بالن ها دارد. این منطقه همچنین میزبان یک شهر زیر زمینی است که جذابیت آن را برای گردشگری دو چندان می کند.

4. کاخ توپکاپی: این کاخ یکی از معروف ترین جاذبه های تاریخی استانبول به شمار می رود که روزگاری محل زندگی سلاطین عثمانی بوده است.

موضوع بسیار عجیب در مورد این کاخ گفته های نگهبانان آن است که می گویند صدا های عجیبی را از این کاخ می شنوند و شایعات محلی نیز بر این باور است که ارواح شاهان در این کاخ رفت و آمد می کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد