اونس طلا2333.81
مظنه14,886,000
18 گرم3,436,400
ارزش سکه33,538,158
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

مقداری نمک به شامپوی خود اضافه کنید

فقط کمی نمک اپسوم اضافه کنید تا شامپوی فوق العاده خود را بسازید.

نمک اپسوم

شاید همه با نمک اپسوم آشنایی نداشته باشند، اما در دنیای پزشکی و مراقبت های بهداشتی، این محصول برای مدت طولانی یکی از محصولات اصلی بوده است که به دلیل خواص درمانی و پاک کنندگی عالی خود شناخته شده است. از نظر فنی، این یک نمک معمولی نیست، بلکه یک ماده معدنی است که حاوی ترکیبی از منیزیم و سولفات است. گفته می شود این ترکیب تاثیر بسیار مثبتی بر بدن دارد. یک راه حل طبیعی برای بسیاری از مشکلات!

مادر طبیعت با دادن نمک اپسوم از ما به خوبی مراقبت می کند!

منیزیم

نمک اپسوم اغلب برای افرادی که کمبود منیزیم دارند تجویز می شود. این نمک همچنین اغلب به حمام پا اضافه می شود و برخی افراد کل بدن خود را در آب آغشته به نمک اپسوم نیز حمام می کنند. اما موارد زیادی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. شما می توانید آنها را هر روز اعمال کنید و ممکن است متوجه نتایج فوق العاده ی آن شوید.

نمک اپسوم را می توانید از هر داروخانه ای بخرید!

شامپو

اولین نکته ما این است که یک مشت نمک اپسوم را به بطری شامپو خود اضافه کنید و هر روز موهای خود را با آن بشویید.

نکته جانبی: مطمئن شوید که شامپوی شما برای استفاده روزانه مناسب است. با کمی شانس، بعد از چند بار شستشوی اول متوجه تغییر در موهای خود خواهید شد. ایده این است که موهای شما درخشان تر و سالم تر به نظر برسد. ارزش امتحان کردن را دارد، درست است؟

حالت دهنده

نکته شماره دو همه چیز در مورد نرم کننده است. یک لایه نرم کننده را در یک قابلمه بریزید و یک مشت نمک اپسوم به آن اضافه کنید و روی حرارت کم گرم کنید. اجازه دهید کمی خنک شود و سپس آن را به ریشه موهای خشک خود ماساژ دهید. بگذارید چند دقیقه خیس بخورد و با آب ولرم بشویید. گفته می شود که این کار در برابر دو شاخه شدن انتهای موهای شما عالی عمل می کند و حجم موهای شما را بهبود می بخشد.

اسکراب صورت

نمک نه تنها برای موهای شما، بلکه برای صورت شما نیز مفید است. می توانید از آن در یک اسکراب صورت فوق العاده استفاده کنید. چگونه؟ مقداری نمک اپسوم را با مقداری صابون مایع یا کرم روز مخلوط کنید و به آرامی این مخلوط را با حرکات دورانی روی صورت خود بمالید. با آب ولرم بشویید تا سلول های مرده پوست از روی پوست شما پاک شود. این همچنین به حفظ رطوبت پوست شما در سطح مناسب کمک می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد