اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نشانه هایی که مشخص می کند شریک عاطفی مناسبی انتخاب نکرده اید

این 4 نشانه مشخص می کند که شریک زندگی شما مناسبتان نیست!

تصویر یک زوج

اگر مدت رابطه طولانی باشد، قدم بعدی معمولا ازدواج است. با این حال، همه زوج ها این را تجربه نمی کنند! کم نیستند کسانی که مدت هاست با هم قرار می گذارند، اما همچنان در رابطه خود بلاتکلیف هستند.

در اینجا برخی از علائم و نشانه هایی وجود دارد که مشخص می کند هرچند مدت زیادی است که با او قرار می گذارید اما احتمالا او جفت مناسب شما نیست. اجازه بدهید ببینم!

1. هنوز تردید دارید!

اولین چیزی که می تواند نشان دهد که او جفت مناسب شما نیست، این است که هنوز در دل شک دارید که رابطه خود را به سطح جدی ببرید. این می تواند یک سیگنال قوی باشد که نشان می دهد رابطه شما آنقدرها که از بیرون به نظر می رسد خوب نیست.

شاید اخلاق های بد زیادی در طرف مقابل شما وجود دارد که شما را از انتخاب او به عنوان شریک آینده خود باز می دارد. اما هر بار که می خواهید از هم جدا شوید، به هردلیلی، به طور جدی این تصمیم را نمی گیرید.

2. دعواهای زیادی در جریان است

یکی از ویژگی های یک رابطه ناسالم، دعوای بیش از حد است. مشاجره می تواند طبیعی باشد تا زمانی که در حد اعتدال انجام شود.

اما، اگر در طول یک رابطه، دعواها بیشتر از دوران صلح باشد، این نشان می دهد که شما و پارتنرتان با هم مشکل دارید و ناسازگاری های زیادی وجود دارد که باعث مشاجره های مکرر شما می شود.

3. اغلب احساس خستگی می کنید

یک رابطه خوب نباید از نظر ذهنی خسته کننده باشد. اگر این اتفاق می افتد، یعنی شما اغلب در هنگام قرار ملاقات با او احساس خستگی می کنید، می تواند یک سیگنال قوی باشد که او جفت مناسب شما نیست. بدخلقی او به طوری که شما اغلب آزار می بینید و دعواهای بی پایانتان، نمونه هایی از آن هستند؛ بنابراین این شرایط برای وضعیت روانی شما اصلا خوب نیست.

4. در مورد تصمیمات آینده تفاوت زیادی وجود دارد.

وقتی می خواهید وارد زندگی مشترک شوید، صحبت درباره چشم انداز آینده بسیار مهم است. با دانستن نحوه توصیف یکدیگر و آینده مشترک، حداقل متوجه خواهید شد که آیا او می تواند یک همسر مناسب برای شما باشد یا خیر. اگر اختلاف زیادی در توصیف این آینده مشترک وجود دارد و نقطه مشترکی نیست، پس دلیلی برای ادامه رابطه وجود ندارد، مثل مسائل شغلی.

اینها برخی از خصوصیاتی هستند که اگر شما و او با وجود اینکه مدت زیادی است که با هم قرار ملاقات می گذارید، مناسب هم نیستید. رابطه شما با شریک زندگیتان چطور است؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد