اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه در محل کار شنونده بهتری باشیم؟

بخش بزرگی از وظایف یک کارمند خوب این است که شنونده خوبی برای مدیر و همکارانش باشد. با این حال یادگیری اینکه چگونه یک شنونده خوب باشید از شنیدن حرف های دیگران مقداری سخت تر است

چگونه در محل کار شنونده بهتری باشیم؟

بخش بزرگی از وظایف یک کارمند خوب این است که شنونده خوبی برای مدیر و همکارانش باشد. با این حال یادگیری اینکه چگونه یک شنونده خوب باشید از شنیدن حرف های دیگران مقداری سخت تر است. ما در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه شنونده بهتری باشید! در ادامه با ما همراه باشید.

1. از زبان بدن استفاده کنید

وقتی همکارانتان با شما صحبت می کنند سرتان را به نشانه تایید تکان دهید.همچنین می توانید مقداری مایل به سمت آنها بنشینید تا روی صحبت آنها تمرکز بیشتری داشته باشید. این حرکات احساس راحتی بیشتری به آن ها می دهد و باعث می شود که بتوانند به راحتی ایده هایشان را با شما به اشتراک بگذارند. اگر رئیستان در طول جلسه تکلیف جدیدی را ارائه کرد، سر تکان دهید تا نشان دهید که واقعاً گوش می دهید.

2. ارتباط چشمی برقرار کنید

ممکن است غیر قابل اهمیت به نظر برسد اما برقرار کردن ارتباط چشمی به باعث تقویت احساس تمرکز شما می شود و بسیار در تعامل شما موثر است. از خیره شدن به زمین، نگاه کردن به تلفن خود، یا حواس پرتی در هنگام صحبت با افراد در محل کار خودداری کنید.

با کسی ارتباط چشمی برقرار کن اما بهش خیره نشو! به سادگی با نگاه آنها روبرو شوید و سعی کنید هنگام صحبت کردن به آن فکر نکنید.

3. عوامل که باعث حواس پرتی شما می شوند را ازخود دور کنید

وقتی کسی با شما صحبت می کند حواستان را جمع کنید. در طول جلسات ممکن است وسوسه شوید به گوشی خود نگاه کنید و یا بخواهید ایمیل هایتان را چک کنید. تمام تلاشتان را بکنید که با حواس جمع همه حرف های همکارانتان را بشنوید و همچنین گوشی خود را بی صدا کنید و نوتیف های مربوط به شبکه های اجتماعی خود را ببندید تا سر فرصت آن ها را چک کنید. پیشنهاد می شود اگر واقعا برای حضور در جلسات مشکل دارید شروع به نوت برداری کنید.

4. در حین صحبت همکارتان آنچه می گوید را تصور کنید

این یک حقه عالی برای کمک به شماست. درباره چیزهایی که صحبت می‌کنند به صور همزمان تصویرسازی کنید زمانی که ذهنتان را سعی کنید به چیزی فکر نکنید تمرکز بیشتری خواهید داشت و به شما کمک کند که به طور فعال با آنچه رئیس یا همکار شما می‌گوید، درگیر شوید، و اگر می‌خواهید در بحث باقی بمانید این می تواند روش خوبی برای شما باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد