اونس طلا2332.9
مظنه14,386,000
18 گرم3,321,000
ارزش سکه32,411,658
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

هرگز صورت خود را زیر دوش نشویید

وقتی چرایی نشستن صورت زیر دوش را متوجه شوید ممکن است بخواهید آن را متوقف کنید!

آیا اشتباه است که صورت خود را زیر دوش بشوییم؟

همه ما گاهی هنگام دوش گرفتن صورت خود را می شویم، اما متخصصان پوست می گویند بهتر است این کار را نکنید، زیرا آب داغ می تواند به صورت شما آسیب برساند و همه ما می خواهیم که پوستی سالم داشته باشیم، درست است؟

متخصصان مراقبت از پوست می گویند نباید صورت خود را زیر دوش بشوییم. آب داغی که بقیه بدن خود را با آن می شویم می تواند به پوست صورت ما آسیب برساند. یک راه حل مشخص، شستن صورت بصورت جداگانه و خارج از دوش است. دکتر تانزی، متخصص پوست توضیح می دهد که وقتی به صورت جداگانه صورت خود را می شویید می توانید دمای آب را روی درجه مناسبتری از دمای دوش تنظیم کنید؛ همچنین بهتر است از آب ولرم یا سرد برای شستن صورت خود استفاده کنید؛ به ویژه افرادی که پوستی لطیف دارند.

پوست قرمز

آب داغ می تواند باعث آسیب و کم آبی بدن و نهایتا منجر به خشکی پوست شما شود. استفاده از آب گرم خصوصا برای افرادی که پوست صورت قرمزی دارند اصلا توصیه نمی شود چراکه دمای بالای آب باعث افزایش جریان خون زیر پوست شده و این فقط قرمزی پوست صورت شما و آسیب را افزایش می دهد. بنابراین، هنگام شستن موهای خود با شامپو یا نرم کننده مراقب باشید و مطمئن شوید هیچ یک از محصولات روی صورت شما قرار نمی گیرد تا مجبور باشید صورت خود را زیر دوش بشویید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد