اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چهار دانشگاه های برتر دنیا که دوره های آنلاین رایگان ارائه می دهند

دوره های آنلاین رایگان یک روش عالی برای تقویت فرصت های شغلی شما است: آنها کمی بیشتر به CV شما اضافه می کنند و در مصاحبه ها صحبت می کنند و همچنین راهی عالی برای گذران اوقات فراغت شما هستند.

4 دانشگاه های برتر دنیا که دوره های آنلاین رایگان ارائه می دهند

1. دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد بیش از 600 دوره آنلاین رایگان ارائه می دهد و شما را قادر می سازد تا از آموزش Ivy League به صورت رایگان لذت ببرید. در اینجا فقط تعدادی از دوره های آموزشی شما که ممکن است لذت ببرید آورده شده است:

زندگی و کار شکسپیر: بیاموزید که چگونه نمایشنامه های ویلیام شکسپیر را بخوانید ، در حالی که در طول چهار هفته بیوگرافی وی را نیز یاد بگیرید. این دوره همچنین شامل تاریخ الیزابت و ژاکوبایی و عملکرد مدرن است.

عدالت: عدالت مقدمه ای بر فلسفه اخلاقی و سیاسی ، عدالت در این دوره 12 هفته ای به تحلیل انتقادی نظریه های کلاسیک و معاصر می پردازد. متن های ارسطو ، جان لاک ، ایمانوئل کانت ، جان استوارت میل و جان راولز را خواهید خواند.

اثرات بهداشتی تغییرات اقلیمی: تغییرات آب و هوایی بیش از هر زمان دیگری موضعی است. در این دوره هفت هفتگی ، دریابید که گرمایش جهانی چگونه بر سلامتی انسان تأثیر می گذارد و چگونه می توانیم به کاهش اثرات آن کمک کنیم.

2. دانشگاه کالیفرنیا ، ایروین

دانشگاه کالیفرنیا ، ایروین دوره های متنوعی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد. در اینجا چندین مورد وجود دارد که ممکن است باعث علاقه شما شود:

نوشتن مشاغل بهتر به زبان انگلیسی: این دوره به شما کمک می کند تا در نوشتن خود صدای شخصی ایجاد کنید ، به شما این فرصت را می دهد تا مهارت های نوشتن خود را در انواع مختلف ارتباطات تجاری تمرین کنید.

مقدمه ای بر الکترونیک: با اجزای اساسی الکترونیک: دیودها ، ترانزیستورها و اپ آمپر آشنا شوید. ایده آل برای کسانی که می خواهند بینشی در مهندسی برق داشته باشند.

بازی های بدون احتمال: تئوری بازی ترکیبی: راهنمای مبتدیان برای تئوری بازی های ترکیبی. این دوره نظریه ریاضی و تجزیه و تحلیل بازی های ساده و بدون حرکت تصادفی را پوشش می دهد.

3. موسسه فناوری جورجیا

موسسه فناوری جورجیا از سال 2012 دوره های آنلاین را ارائه می دهد. از آن زمان ، 3.3 میلیون نفر از این دوره های کلاس جهانی ، در طیف گسترده ای از موضوعات ، لذت می برند. در اینجا چند موردی که ممکن است لذت ببرید آورده شده است:

تجزیه و تحلیل داده ها در تجارت: این دوره به شما کمک می کند داده ها و تجزیه و تحلیل های تجاری را درک کنید. سپس به شما این فرصت را می دهد تا این الگوریتم ها و روش های تجزیه و تحلیل کسب و کار را در مجموعه داده های تجاری دنیای واقعی اعمال کنید.

رهبری نوآوری: یک دوره شش هفته ای برای هر کسی که به دنبال تبدیل شدن به یک رهبر نوآوری است. شما خواهید آموخت که چرا رهبران نوآوری برای رشد ضروری هستند و چگونه می توان آنها را توسعه داد.

اصول زنجیره تأمین: این دوره 15 ساعته مقدمه بسیار خوبی برای هرکسی است که می خواهد در زنجیره تامین حرفه خود را دنبال کند. این به شما کمک می کند از زنجیره تأمین گسترده شناختی کسب کنید و از مسیرهای شغلی در دسترس خود آگاه شوید.

4. دانشگاه ایالتی میشیگان

یکی از بزرگترین دانشگاههای ایالات متحده ، دانشگاه ایالتی میشیگان مجموعه ای از دوره های آنلاین را ارائه می دهد. در اینجا چند مورد وجود دارد که ممکن است مورد توجه شما قرار بگیرند:

ژورنالیست شوید: گزارش اخبار: تأثیر روزنامه نگاری را در مسائل اجتماعی و روندها مطالعه کنید. بهترین روشها و استانداردهای اخلاقی فرآیندهای گردآوری اخبار را بیاموزید. تکمیل این دوره تقریباً شش ماه به طول می انجامد و برای روزنامه نگاران مشتاق بسیار مناسب است.

یک فیلمنامه طولانی برای فیلم یا تلویزیون بنویسید: در طول 20 هفته ، یک فیلمنامه کامل و طولانی برای فیلم یا تلویزیون خواهید نوشت. به شما یک فرایند ساخت یافته آموزش داده می شود که به شما امکان می دهد یک اسکریپت صیقل یافته تولید کنید.

تخصص هنر برای بازی ها: این دوره مبتدی ، موارد ضروری تولید هنر بازی های دو بعدی و سه بعدی را در طی شش ماه به شما آموزش می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد