اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا طلا روند نزولی روز گذشته را ادامه خواهد داد؟ + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در صبح روز گذشته افزایش یافت اما این روند صعودی نتوانست ادامه پیدا کند و دیروز بعد از ظهر شاهد یک سقوط نسبتا شدید در قیمت طلا بودیم.

به گزارش سایت طلا، قیمت هر اونس طلای جهانی در لحظه نگارش این متن 1855 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته یک افزایش جزئی را نشان می دهد.

مهم ترین عاملی که در روز گذشته باعث شد تا قیمت طلا کاهش پیدا کند، کمتر شدن تنش های ژئوپلیتیک میان روسیه و اوکراین بود. با این حال این تنش ها همچنان وجود داشته و از قیمت طلا پشتیبانی می کنند.

طلا تا پیش از افت قیمت روز گذشته، توانست به بالاترین سطح چند ماه اخیر خود دست پیدا کرده و نقطه 1878 دلاری را لمس کند. حال باید دید که آیا این فلز گرانبها می تواند بار دیگر اوج گرفته و از این نقطه کلیدی عبور کند یا خیر؟

فلز زرد هم اکنون در انتظار انتشار داده های مربوط به خرده فروشی ایالات متحده و همچنین انتشار صورتجلسه کمیته فدرال رزرو می باشد که می تواند بازار را دستخوش تغییر کند.

تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که طلا در محدوده 1850 تا 1852 دلار دارای حمایت بوده که بالاترین قیمت ماه گذشته به شمار می رود. در صورتی که قیمت طلا به شکل پایداری به زیر این محدوده افت کند، حمایت 1845 دلاری در انتظار آن خواهد بود.

در صورتی که قیمت طلا به زیر 1845 دلار افت کند، در نقطه 1843 دلار پشتیبانی خواهد شد و سقوط بیشتر نیز می تواند طلا را به 1838 دلار برساند که پایین ترین حمایت طلا به شمار می رود.

از طرف دیگر طلا برای ادامه دادن به روند صعودی خود نیاز دارد تا ابتدا از مقاومت کلیدی 1859 دلار عبور کند. افزایش از این مقاومت می تواند قیمت طلا را ابتدا به مقاومت 1862 دلاری و سپس به مقاومت 1866 دلاری نزدیک کرده و آنها را به چالش بکشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد