اونس طلا2414.52
مظنه14,476,000
18 گرم3,341,700
ارزش سکه32,614,428
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

نکاتی در مورد کنترل اضطراب و استرس

در صورت اضطراب یا استرس این موارد را امتحان کنید

نکاتی برای کنترل اضطراب و استرس

وقت تلف کنید یوگا تمرین کنید ، به موسیقی گوش دهید ، مدیتیشن کنید ، ماساژ بگیرید یا تکنیک های آرام سازی را بیاموزید. عقب رفتن از مشکل به پاک شدن مغز کمک می کند.
وعده های غذایی متعادل بخورید. از هیچ وعده ای صرف نظر نکنید. میان وعده های سالم و انرژی زا را در کنار خود داشته باشید.
الکل و کافئین را که می تواند اضطراب را تشدید کرده و حملات وحشت را ایجاد کند ، محدود کنید به اندازه کافی خوابیدن. هنگام استرس ، بدن شما به خواب و استراحت اضافی نیاز دارد.
روزانه ورزش کنید تا به شما کمک کند تا احساس خوبی داشته باشید و سلامتی خود را حفظ کنید. نکات مربوط به تناسب اندام را در زیر بررسی کنید.


نفس عمیق بکشید. دم و بازدم را به آرامی انجام دهید.آهسته تا 10 بشمارید. این کار را تکرار کنید و در صورت لزوم تا 20 بشمارید.
بهترین تلاش خود را بکنید به جای اینکه به دنبال کمال باشید ، که امکان پذیر نیست ، به هر اندازه که نزدیک می شوید افتخار کنید.قبول کنید که نمی توانید همه چیز را کنترل کنید. استرس خود را در معرض دید قرار دهید: آیا واقعاً همانقدر که فکر می کنید بد است؟

یک نگرش مثبت داشته باشید. سعی کنید افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنید.

مشارکت کنید. داوطلب شوید یا روش دیگری برای فعالیت در جامعه خود پیدا کنید ، این یک شبکه پشتیبانی ایجاد می کند و از استرس روزمره جدا می شوید.
بیاموزید چه چیزی اضطراب شما را تحریک می کند. آیا کار ، خانواده ، مدرسه یا چیز دیگری است که می توانید شناسایی کنید؟ وقتی احساس استرس یا اضطراب دارید در ژورنال بنویسید و به دنبال یک الگو باشید.
با یکی صحبت کن. به دوستان و خانواده خود بگویید که احساس ضعف کرده اید و به آنها بگویید چگونه می توانند به شما کمک کنند. برای کمک حرفه ای با یک پزشک یا درمانگر صحبت کنید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد