اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پدافند هوایی با تسلیحات بومی، امنیت مرزها را تضمین کرده است

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: پدافند هوایی ارتش با بکارگیری تجهیزات و تسلیحات بومی امنیت پایدار مرزها و نیز ترددهای هوایی آسمان کشورمان را تضمین کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ سپهری راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، صبح امروز در جمع کارکنان مرکز کنترل و فرماندهی این نیرو ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی(ع) گفت: صیانت و پالایش آسمان امن ایران لحظه ای توقف ندارد و افسران متخصص و ایثارگر مراکز فرماندهی و کنترل پدافند در طول شبانه روز بصورت مستمر مشغول رصد و پایش تمامی تحرکات هستند.

وی افزود : تعلل و هرگونه غفلت در کنترل مرزهای هوایی کشورمان راه را برای ایجاد هرگونه رخنه، نفوذ، جاسوسی و خرابکاری بیگانگان باز خواهد گذاشت و قطعا امنیت و آرامش مردم دچار اختلال خواهد شد.

امیرسرتیپ سپهری راد، خاطرنشان کرد: پدافند هوایی ارتش با بکارگیری تجهیزات و تسلیحات بومی امنیت پایدار مرزها و نیز ترددهای هوایی آسمان کشورمان را متضمن و بیمه کرده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: رونمایی و عملیاتی شدن دستاوردهای بومی که طراحی و ساخته شده به دست همین جوانان بی ادعا، سخت کوش و انقلابی مملکت است هر روز حرکتی رو به جلو و موفق را طی می کند.

وی با تاکید بر فرمایش فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) که فرمودند پدافند هوایی مدافع آبرو و حیثیت نظام و مهمترین رکن دفاعی کشور است، تصریح کرد: مجموعه پدافند هوایی ارتش با تبعیت همیشگی از فرمایشات و تدابیر دلسوزانه و هوشمندانه رهبری بحمدلله هیچگاه نخواهد گذاشت که آسودگی مردم عزیزمان دچار اختلال شود بلکه این اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی ترسی بر اندام دشمنان خواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد