اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هر روز به صورت خود یک تکه یخ بمالید

مالیدن یک قطعه یخ بر روی صورت شما می تواند نتایج خارق العاده ای داشته باشد!

هر روز یک قطعه یخ به صورت خود بمالید.

مالیدن یک قطعه یخ بر روی صورت شما می تواند نتایج خارق العاده ای داشته باشد! اکثر افراد نوعی روتین مراقبت از پوست برای خود دارند ، که بسیار ضروری است مخصوصا برای پوست صورت چرا که در طول روز بیشتر از همه در معرض آلودگی و عوامل خارجی است. اما آیا تا به حال سعی کرده اید قطعه های یخ را روی صورت خود بمالید؟

پوست

بیشتر افراد وقتی به فکر مراقبت از پوست می افتند ، به نوعی کرم یا لوسیون فکر می کنند. افراد دیگر نیز هر از چند گاهی به یک آرایشگر یا متخصص زیبایی مراجعه می کنند .اما متأسفانه ،استفاده از این روش ها و درمان ها می تواند بسیار گران باشد. پس پیش از اینکه بخواهید یکی از آنها را انتخاب کنید از روش درمانی صورت بنام Skin Icing استفاده کنید که هم می تواند پوستی درخشان به شما بدهد و هم در هزینه های زیادی صرفه جویی کرده اید. خنک شدن پوست با کمپرس یخ باعث تولید سلول های جدید و در نتیجه ایجاد چهره ای درخشان می شود. مزایای شگفت انگیز Skin Icing شامل:

افزایش جریان خون شما در زیر پوست که این بدان معناست که پوست شما شادابتر، جوان تر و درخشانتر بنظر می رسد؛ همچنین باعث کاهش جوش ها ، قرمزی ها و سایر التهابات میشود و پوست شما را بسیار صاف می کند.

اسکین آیسینگ درمانی بسیار موثر برای سیاهی دور چشم شما است، تورم را نیز کاهش می دهد ، پس با آن هاله های زیر چشم خداحافظی کنید! برای افزایش اثر ، می توانید مقداری خیار را با تکه های یخ مخلوط کنید.

منافذ پوست شما را به حداقل می رساند و باعث صاف شدن پوست شما می شود. بنابراین چنین امری آن را به پایه ای مناسب برای آرایش تبدیل می کند چراکه هم موجب بهتر به نظر رسیدن پوست می شود و هم افزایش ماندگاری آرایش.

استفاده منظم از روش آیسینگ می تواند چین و چروک را کاهش داده و از آن پیشگیری نیز می کند.

روش استفاده

چگونه روش Skin Icing را اعمال می کنید؟ آب را با چای سبز ، آب خیار ، گلاب ، لیمو و یا چای بابونه مخلوط کرده و آن را در قالب یخ بریزید. بگذارید در فریزر یخ بزند تا صبح روز بعد بتوانید یک تکه خارج کنید.قطعه یخ را در کیسه پلاستیکی یا حوله کاغذی بپیچید - بهتر است قطعه یخ با پوست شما تماس مستقیم نداشته باشد زیرا سرمای زیاد نیز می تواند به پوست شما آسیب برساند و این چیزی نیست که شما می خواهید. قطعه یخ را با حرکات دورانی بر روی صورت خود حرکت دهید. این کار را هر روز صبح انجام دهید و از نتیجه حیرت زده شوید!

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد