اونس طلا2300.46
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با خوردن این 3 ویتامین طبیعی افزایش رشد موهای خود را به چشم ببینید

رشد موهای شما به همان اندازه که به مراقبت های ویژه و محصولات مراقبتی و عادت های سالم برای تقویت و افزایش رشد نیاز دارد به همان اندازه نیز وابسته به خوراک و تغذیه شما است.

به گزارش سایت طلا، انجام این مراقبت ها می تواند باعث تغذیه بهتر غدد مرتبط با رویش موی شما شود و در انتها رشد موهای شما افزایش یابد. در نتیجه به این نیاز دارید که توجه ویژه ای را به غذای خود نشان دهید و با خوردن این 3 خوراکی شاهد افزایش چشمگیر رشد موهای خود باشید.

علاوه بر عادت های سالم و رفتار مناسب مانند نحوه استحمام، بستن موها، شانه کردن موها و کوتاه کردن آن ها و همچنین مراقبت های ویژه مانند آبرسانی و مرطوب نگه داشتن موها، ماساژ پوست سر و نوع شامپو های مورد مصرف شما بسیار مهم است که به تغذیه خود نیز اهمیت بدهیدو به آن توجه داشته باشید.

بادام: بادام غنی از ویتامین E و پروتئین است. پروتئین باعث کلاژن سازی و تقویت مو و ویتامین E مانع از خشکی و شکنندگی مو می شود.

خیار

خیار: خیار دارای سیلیس می باشد و باعث تقویت و زیبایی پوست و مو می شود. سیلیس با افزایش کلاژن بدن جلوی نازک شدن و شکنندگی مو را می گیرد.

سبزیجات با برگ سبز: کلم پیچ، اسفناج، کلم، بروکلی سراشر از آهن، ویتامین A و ویتامین c هستند. آهن برای انتقال اکسیژن به فولیک.ل های مو ضروری است. ویتامین A پوست سر را مرطوب نگه می دارد و وتامین C جلوی اثرات مضر رادیکال های آزاد را بر روی مو و پوست می گیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد