اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

قیمت بلیط استانبول زمستان 1400

استانبول را با آثار تاریخی و دیدنی، تفریحات و امکانات مدرن، هتل‌های لوکس و زیبا و بسیاری از جاذبه‌های دیگر می‌شناسیم.

استانبول را با آثار تاریخی و دیدنی، تفریحات و امکانات مدرن، هتل‌های لوکس و زیبا و بسیاری از جاذبه‌های دیگر می‌شناسیم. استانبول یکی از شهر‌های توریستی جذاب است که برای همه سلیقه‌ها دیدنی‌ها و جاذبه‌های متنوعی دارد. هر‌ساله افراد بسیاری با اهداف مختلف کاری، تفریحی، خرید و ... به استانبول سفر می‌کنند.

ایرانی‌های زیادی هم از این‌شهر زیبا برای سفر‌های خود استقبال کرده‌اند. تور‌های زیادی از ایران و شهر‌های مختلف آن به مقصد استانبول سفر می‌کنند. همواره یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های که برای سفر مطرح است، بحث هزینه‌ها است. استفاده از تور یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به ترکیه است که در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و مزایای فراوان دیگری نیز دارد.

در این‌مقاله می‌خواهیم درباره قیمت بلیط استانبول زمستان 1400 مطالبی را بیان کنیم و شما را با حدود قیمت‌ها نیز آشنا کنیم. یکی از به‌صرفه‌ترین حالت‌ها برای رزرو تور ترکیه استفاده از تور‌های لحظه آخری است. بلیط لحظه آخری استانبول به تهران نیز طرف‌داران زیادی دارد که در هزینه‌های شما صرفه‌جویی بسیاری خواهد داشت. اگر دوست دارید درباره قیمت تور استانبول اطلاعات داشته باشید یا بدانید چطور می‌توان قیمت‌های به‌روز را استخراج کرد، حتما تا پایان این‌مطلب را مطالعه کنید.

تور‌های لحظه آخری استانبول

اگر به‌دنبال تور استانبول ارزان باشید، می‌توانید از تور‌های لحظه آخری استفاده کنید. تور‌های لحظه آخری در‌واقع تور‌هایی هستند که تا آخرین لحظات، هنوز صندلی و جای خالی دارند. شرکت‌ها معمولا برای کاهش ضرر خود معمولاً ظرفیت‌های خالی را با تخفیف‌های خوبی ارائه می‌کنند.

کیفیت تور در هیچ قسمتی برای افرادی که تور را به‌صورت لحظه آخری رزرو کرده‌اند با دیگر افرادی که زود‌تر رزرو را انجام داده‌اند، فرقی ندارد. تنها موضوعی که در رزرو تور‌های لحظه آخری اهمیت دارد، زمان کم‌تری است که شما تا لحظه حرکت خواهید داشت. همین موضوع برای پرواز‌ها هم وجود دارد. مثلا بلیط لحظه آخری استانبول به تهران فقط قیمت کمتری دارد و شما کیفیتی معادل بقیه افراد هم‌سفر خود خواهید داشت.

بهترین زمان سفر به استانبول، تور استانبول زمستان 1400

شما در زمان‌های مختلفی از سال می‌توانید به ترکیه سفر کنید، اما برای تعیین زمان سفر بهتر است فاکتور‌های موثر را هم بررسی کنید. اگر زمان سفر برای شما مشخص نیست و این‌امکان را دارید که آن را به هر‌زمانی که دوست داشتید منتقل کنید، بد نیست به لیستی از برگزاری جشنواره‌هایی ترکیه نگاهی بیندازید.

اگر جشنواره خاصی را دوست داشتید، کافی است زمان سفر خود را با زمان آن هماهنگ کنید. اما از‌نظر وضعیت آب‌وهوا معمولا بهار یا پاییز را بهترین زمان‌های سفر به استانبول می‌دانند. به‌دلیل تقارن با تعطیلات پایان سال اسفند و زمستان نیز زمانی فوق‌العاده برای سفر خواهند بود. در ادامه درباره قیمت تور استانبول زمستان 1400 مواردی را مطرح خواهیم کرد.

قیمت تور استانبول زمستان 1400

همان‌طور که می‌دانید قیمت تور به عوامل بسیاری بستگی دارد و تور‌ها بازه قیمتی بسیار گسترده‌ای دارند. اگر بخواهیم با مثالی واضح تاثیر این‌عوامل را نشان دهیم باید بهرزرو هتل محل اقامت اشاره کنیم. هتل محل اقامت شما در استانبول باعث خواهد شد بازه قیمتی تور از 3 تا 11 میلیون تومان یا حتی بیشتر تغییر پیدا کند.

پس بهتر است در انتخاب‌های خود دقت کنید تا از هزینه‌ای که انجام می‌دهید بهترین دریافتی خدمات و امکانات را داشته باشید. هتل تنها عامل موثر روی قیمت نیست و تعداد این‌فاکتور‌ها بنا به خدماتی که تور‌ها اضافه می‌کنند ممکن است بسیار زیاد باشد. تعدادی از این‌عوامل عبارت‌اند از: زمان سفر و شرایط زمانی، نوع و کیفیت هواپیما، مدت‌زمان سفر، هتل محل اقامت و خدمات جانبی دیگر.

با همه این‌‌موارد می‌توان قیمت تور استانبول در زمستان 1400 را به‌شکل زیر پیدا کرد:

قیمت تور استانبول برای سه شب اقامت از 3 تا 8 میلیون تومان (بسته به هتل و نوع سفر هوایی یا زمینی)
قیمت تور استانبول برای چهار شب اقامت از 6 تا حتی 11 میلیون تومان (بسته به هتل و نوع سفر هوایی یا زمینی)
قیمت تور استانبول برای پنج شب اقامت از 9 تا حدود 36 میلیون تومان (بسته به هتل و نوع سفر هوایی یا زمینی)

خرید تور استانبول

توجه داشته باشید که قیمت‌های ارائه‌شده در این‌جا بازه زیادی دارند و این‌موضوع به‌دلیل دخیل بودن بسیاری از عوامل است. بهتر است برای کسب اطلاعت و جزئیات بیشتر نگاهی به سایت علی بابا داشته باشید. سایت علی بابا یکی از سایت‌های معتبر برای رزرو انواع تور داخلی و خارجی و بلیط از‌جمله بلیط لحظه آخری استانبول به تهران و دیگر مسیر‌ها است.

کافی است به سایت مراجعه کنید و در قسمت تورها نام شهر مقصد یعنی استانبول را وارد کنید تا تور‌های بسیاری را مشاهده کنید. حتما از ابزار‌های سایت استفاده کنید تا بتوانید تور‌های مد‌نظر خود را آسان‌تر بیابید و قیمت دقیق آن‌ها را مشاهده کنید.

در این‌مطلب سعی کردیم تا شما را با عوامل موثر بر قیمت تور آشنا کنیم و بازه‌ای حدودی از قیمت بلیط استانبول زمستان 1400 ارائه کنیم. اگر می‌خواهید تور ارزان یا گران استانبول را بیابید حتما اطلاعات ارائه‌شده در این‌مطلب برای شما مفید خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد