اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عقب نشینی قیمت طلا از بالاترین رقم ۳ ماه اخیر، روند صعودی ادامه خواهد داشت

قیمت طلا که در هفته گذشته به بالاترین رقم در سه ماه اخیر صعود کرده بود، با آغاز این هفته کاهش یافت اما با این حال روند صعودی برای فلز زرد همچنان دست نخورده باقی مانده است.

به گزارش سایت طلا، قیمت هر اونس طلای جهانی در حال حاضر در عدد ۱۸۵۲ دلار قرار دارد که از بالاترین سطح سه ماهه خود در ۱۸۶۶ دلار کاهش یافته است. به گفته کارشناسان، قیمت طلا بر روی نمودار ها همچنان توانسته شرایط صعودی خود را حفظ کند.

تنش های ژئوپلیتیک میان روسیه و اوکراین همچنان به عنوان مهم ترین عامل در بازار عمل کرده و از افزایش قیمت طلا حمایت می کند. علاوه بر این، افزایش تورم ایالات متحده نیز به عنوان پشتیبان روند صعودی طلا عمل خواهد کرد.

طلا در صورتی که روند اصلاحی ادامه پیدا کند ابتدا در عدد ۱۸۴۶ دلار حمایت شد و هر گونه افت بیشتر نیز می تواند آن را به حمایت بعدی در ۱۸۴۲ دلار برساند که بالا ترین قیمت روز پنجشنبه هفته گذشته به شمار می رود.

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم به نظر می رسد این اصلاح قیمت برای طلا موقتی بوده چراکه شرایط طلا بر روی نمودار ها مساعد بوده و تحلیل های فنی نشان دهنده صعودی بودن قیمت طلا هستند.

در صورتی که خریداران بار دیگر قدرت را در دستان خود بگیرند، قیمت طلا ابتدا به سمت مقاومت ۱۸۶۶ دلاری حرکت خواهد کرد که بالاترین سطح سه ماه اخیر بوده است.

عبور از این سطح قیمت طلا را با مقاومت بعدی خود در ۱۸۷۰ دلار مواجه خواهد ساخت که بالا ترین سطح ماه نوامبر سال گذشته بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد