اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 ترفند کاربردی استفاده از نمک

یک دلیل خوب دیگر برای اینکه همیشه نمک کافی در کابینت آشپزخانه خود داشته باشید.

نمک

اکثر مردم همیشه مقدار مناسبی از نمک در کابینت آشپزخانه خود دارند؛ اما پس از خواندن این نکات، مطمئناً متوجه خواهید شد نمک بیشتر از یک طعم دهنده غذا فایده دارد. شما می توانید انواع چیزها را با آن تمیز کنید و این خبر خوبی است زیرا هم بسیار ارزان است و هم بسیار طبیعی تر از تمام مواد شیمیایی ای است که از سوپرمارکت می خرید.

نمک همیشه مفید است.

1. پاک کردن تخم مرغ

به طور تصادفی چند تخم مرغ شکسته است؟ تمیز کردن زرده تخم مرغ به دلیل ماهیت چسبناک آن دشوار است؛ اما شما می توانید با ریختن نمک روی تخم مرغ، آن را کمتر چسبناک کنید، به این معنی که تمیز کردن آن آسان تر خواهد شد.

2. خاموش کردن آتش

مطمئناً امیدواریم این اتفاق برای شما رخ ندهد، اما ممکن است اتفاق بیفتد: آتش گرفتن روغن در حین پخت و پز. این نوع آتش زمانی می تواند اتفاق بیفتد که روغن داغ در ماهیتابه خود داشته باشید؛ ریختن آب روی روغن هرگز ایده خوبی نیست، به همین دلیل در صورت آتش گرفتن روغن، همیشه باید درب ظرف را بگذارید. درب را پیدا نمی کنید؟ پس نمک خود را بردارید و آن را روی شعله های تابه بریزید تا خاموش شوند. نمک خیلی سریع از شر شعله ها خلاصتان می کند!

3. گرفتگی فاضلاب

آیا تا بحال چندین بار مجبور شده اید دسته ای از موهای زائد را از مجرای حمام بردارید؟ پس شما خوش شانس بوده اید به این معنا که به موقع اینکار را کردید، زیرا موها می توانستند پایین تر رفته و مجرای فاضلاب را مسدود کنند. اگر این اتفاق بیفتد، یک راه حل آسان وجود دارد. مخلوطی از یک چهارم فنجان جوش شیرین و یک چهارم فنجان نمک تهیه کنید. این مخلوط را در لوله حمام یا سینک خود بریزید، سپس یک فنجان سرکه سفید روی آن بریزید. این ترکیب شروع به تولید گاز کردن و کف می کند که باعث حل شدن چربی و موها می شود.

4. مورچه ها

آیا شما هم مثل ما مورچه ها را دوست ندارید؟ مخصوصاً در تابستان آنها دوست دارند در خانه های ما راهپیمایی کنند و ما از این موضوع خیلی راضی نیستیم. آیا می خواهید از ورود آنها جلوگیری کنید؟ در جاهایی که معمولاً مورچه ها وارد می شوند، خطوط نمک بریزید تا آنها نتوانند خارج شوند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد