اونس طلا2337.55
مظنه14,656,000
18 گرم3,383,300
ارزش سکه33,019,968
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

شخصیت دیگران را با حالت چهره آنها تشخیص دهید (بخش اول)

حالت چهره افراد می تواند حرف های زیادی درباره شخصیت انها داشته باشد. با دنبال کردن این خبر می توانید از شخصیت خودتان و دیگران تنها با حالت چهره با خبر شوید.

به گزارش سایت طلا، حالت چهره هر فرد می تواند حرف های زیادی درباره شخصیت آن فرد بزند. با ما همراه باشید تا ببینیم حالت های چهره مان چه چیزی درباره شخصیتمان می گوید.

1. صورت پهن: هورمون های تستوسترون و استروژن هم در رفتار و هم در ظاهر چهره ما نقش دارند. تستوسترون بالا با استخوان‌های فک قوی‌تر و استروژن بالا به پیشانی‌های صاف‌تر، لب‌های درخشان‌تر و خطوط نرم‌ تر و گردتر مرتبط است.

در زنان، این ویژگی ها به طور کلی با رتبه های بالاتر زنانگی، جذابیت و سلامتی همراه است و باروری بالاتری را نشان می دهد.

گونه های پهن تر نیز با تستوسترون اضافی مرتبط هستند. این نشانگر پرخاشگری بالاتر و همچنین سخاوت است. مردانی که دارای این ویژگی چهره هستند، اعتماد به نفس بیشتری دارند و خودشان نیز چنین احساسی دارند.

صورت پهن

2. صورت گرد: زنان با صورت های گرد سخاوتمند تر هستند. صورت گرد اغلب نشانه فردی مهربان، فداکار و دلسوز است. افرادی که این ویژگی را دارند می توانند دوستان واقعی باشند.

با این حال، آنها همچنین می توانند بیش از حد خود را نادیده گرفته و نیازهای دیگران را بر نیاز های خود ترجیح دهند و رفاه حال خود را نادیده بگیرند.

این گونه چهره ها بی گناه تر و به همین دلیل قابل اعتماد تر تلقی می شوند. شکل گرد سر فرد همچنین می تواند نشان دهنده مشکلات احتمالی آپنه خواب باشد. در واقع، افراد با صورت گرد ممکن است بیشتر از دیگران خروپف کنند.

صورت گرد

3. صورت بیضی: اگر صورت بلندتر و استخوان گونه ها از فک بازتر به نظر می رسد، شکل صورت بیضی است. افراد با این فرم صورت احتمالاً توسط دیگران برونگراتر و دوستانه‌ تر تلقی می‌شوند.

به طور معمول افراد با این چهره تمایل دارند تا برونگرا بوده و رفتار صمیمانه تری با دیگران دارند. آنها با کلمات راحت تر هستند و می دانند که چگونه از آنها استفاده کنند تا دیگران را به خود جذب کنند.

صورت بیضی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد