اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه کفش هایمان را با لباس هایمان ست کنیم؟

امروز با گفتن چند نکته به شما آموزش می دهیم که چگونه می توان به راحتی کفش ها را با لباس ها ست کرد!

چگونه کفش هایمان را با لباس هایمان ست کنیم؟

مطمئنا یک زن بین یک کمد کفش و یک انگشتر طلا یک کمد کفش را برای خود بر می دارد. البته که آقایان از درگیری های ذهنی که شما برای ست کردن لباس هایتان دارید بی خبرند. امروز با گفتن چند نکته به شما آموزش می دهیم که چگونه می توان به راحتی کفش ها را با لباس ها ست کرد!

1. کفش های انگشت نما

باید بدانید که انگشتان پا در این نوع کفش به خوبی می تواند با پاهای برهنه هماهنگ شود. بنابراین هر لباسی که کوتاه باشد یا تا روی زانو باشد مناسب این نوع کفش است. این کفش ها برای تیپ های غیررسمی است.

2. کفش های مدل پامپ

هر لباسی که جذابیت داشته باشد به این مدل کفش می آید، در زمستان کت های ترنچ یا ژاکت های خز بلند با شلوار جین تنگ این کفش ها را بیش از پیش می تواند در چشم بقیه بیاورد.

3. کفش های پاشنه دار استیلتوس

کفش های پاشنه دار استیلتوس، می‌توانند بسیار متنوع باشند. این کفش ها با همه نوع تیپی می توانند ست شوند اعم از رسمی، غیر رسمی و مهمانی و.... بلندترین پاشنه متعلق به این کفش هاست و گاهی ارتفاعی تا ۲۰ سانتی متر نیز می توانند داشته باشند. اگرچه چنین ارتفاعی ممکن است مشکلات جسمی زیادی ایجاد کند، اما هنر راه رفتن با آن‌ها را هرکسی ندارد!

4. کفش های پاشنه کوتاه

اگر شما یکی از کسانی هستید که از پوشیدن کفش های پاشنه بلند نفرت دارید ، کفش های پاشنه کوتاه بهترین انتخاب ممکن برای شماست. اگر به دنبال چیزی هستید که مکمل لباس اداری شما باشد قطعا این نوع کفش است و می تواند استایل شما را زیباترکند.

5. چکمه

وقتی به چکمه فکر میکنید اولین چیزی که به ذهنتان می آید چیست؟ زمستان؟پاییز؟

کلیشه ای هست اما چکمه ها شگفتی استایل های پاییزی و زمستانی هستند. بوت هایی که بلند تر هستند را می توان با کت و شلوار جین چرمی، لباس های کوتاه یا بلند، شنل و شلوار جین تنگ پوشید، انتخاب با شماست.

6. صندل ها

صندل ها و انواع آن با اکثر لباس ها همخوانی دارند و کاملا مناسب فصل های معتدل و گرم هستند. بیشتر میتوان این مدل کفش را با لباس هایی ست کرد که اندازه آن ها تا نزدیک ساق پای شما باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد