اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

برای داشتن روز شاد، حداقل یکی از این روتینهای صبحگاهی را داشته باشید

بدانید: این 5 برنامه صبحگاهی زندگی شما را شادتر می کند

تصویر یک فرد شاد

به گفته بسیاری از منابع علمی، صبح مناسب ترین زمان برای انجام فعالیت هایی است که می تواند خلق و خوی انسان را بهبود بخشد و خلق و خوی یک فرد در روز با نحوه شروع اول صبح او تعیین می شود.

اصطلاحا اگر هاله کسی از صبح کدر باشد، به احتمال زیاد در کل آن روز، خلق و خوی فرد به هم می‌ریزد و برعکس.

بنابراین، برای اینکه روزهای خود را پربار و پرشور نگه دارید، لازم است بدانید که چه فعالیت های خوبی برای شروع هر چه بهتر روزتان وجود دارد. در اینجا ما 5 برنامه صبحگاهی را شرح می دهیم که زندگی شما را شادتر می کند:

1. از بررسی گوشیتان خودداری کنید

اکثر مردم وقتی از خواب بیدار می شوند، اولین چیزی که به دنبال آن می گردند موبایلشان است که مشغول بررسی اعلان‌های تلفن همراه خود یا کاوش در مورد اتفاقات جدید در آن روز می شوند.

خب، آیا می دانید تاثیر این عادت چیست؟ عادت بیدار شدن از خواب و بررسی مستقیم رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر خلق و خوی صبحگاهی فرد خواهد داشت؛ چراکه چیزهایی را که در آن روز در شبکه های اجتماعی می بینید، چه خبر خوب یا بد، نمی توانید کنترل کنید.

اگر چیزی وجود داشته باشد که فکر می کنید خوب نیست، به طور خودکار روی خلق و خوی شما در صبح تأثیر می گذارد و مطمئناً بر سبک فکر و رفتار شما نیز اثر گذار است.

بنابراین، برای ثابت نگه داشتن خلق و خوی خود در صبح، از بررسی هر گونه شبکه اجتماعی خودداری کنید، مگر اینکه شغل شما در آن زمینه باشد.

2. تخت را مرتب کنید

بیشتر افراد وقتی از خواب بیدار می شوند، رختخواب خود را به هم ریخته ترک می کنند. آیا می دانستید که این امر بر بهره وری روزانه تأثیر زیادی می گذارد؟

یکی از قوی ترین نکات برای افزایش بهره وری در صبح، مرتب کردن تخت است.

خیلی ساده به نظر می رسد، اما وقتی صبح بتوانید رختخواب خود را مرتب کنید، احساس لذت در شما ایجاد می شود، زیرا توانسته اید یک کار را به خوبی انجام دهید که این بر وضعیت روانی شما تأثیر گذاشته و برای انجام کارهای بزرگ بعدی احساس «اعتیاد برای بدست آوردن لذت» کنید.

اگر بتوانید این روحیه را حفظ کنید و سایر وظایف را به خوبی انجام دهید، مطمئناً می توانید برای یک روز، کامل کارهای سازنده انجام دهید.

3. ورزش سبک

خیلی ها می گویند که ورزش را باید بصورت سنگین انجام داد، مانند دویدن، باشگاه رفتن، بلند کردن وزنه و غیره؛ اما می توان سبک نیز ورزش کرد و اگر به طور منظم این کار را انجام دهید، قطعا در دراز مدت بر بدن شما تأثیر خواهد گذاشت.

ورزش های سبک مانند حرکات کششی، پیاده روی آرام در صبح می تواند بر خلق و خوی شما برای پایدار ماندن تأثیر بگذارد؛ این به این دلیل است که با ورزش، بدن اندورفین تولید کرده که باعث ایجاد احساس شادی در شما می شود.

4. دوش بگیرید

بدون شک، دوش گرفتن در صبح نسبت به دوش گرفتن در وسط روز، احساس شادابی بیشتری به شما می دهد. دوش گرفتن سر صبح را به عادت تبدیل کنید. یک دوش صبحگاهی به شما احساس بیداری و آمادگی برای شروع روز با انرژی بیشتری می دهد.

5. صبحانه

این یک مورد را نباید نادیده گرفت. صبحانه شما را برای انجام کارهای سخت بعدی آماده می کند. بدون صبحانه، مغز شما برای پردازش چیزهایی که نیاز به تفکر بیشتری دارند مشکل خواهد داشت.

غذاهای سالم را انتخاب کنید و از صبحانه با موادی که حاوی روغن و چربی زیاد است، اجتناب کنید و به جای آن غذاهای حاوی مواد مغذی مفید میل کنید.

بنابراین، در اینجا 5 برنامه صبحگاهی وجود دارد که زندگی شما را شادتر می کند، پس در امتحان کردن آنها موفق باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد