اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

در آینده نزدیک چه اتفاقاتی در انتظار شما خواهد بود؟ کدام ماهی را انتخاب می کنید؟

در این تست شخصیت می تواند بدانید در آینده با چه رویدادهایی روبرو خواهید شد!

فال هفتگی

به تصاویر ماهی های رنگارنگ در زیر نگاه کنید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

پاسخ را بررسی کنید تا بتوانید از چیزهایی که در آینده برای شما پیش بینی شده است، همانطور که توسط Namatest در زیر گزارش شده است، درس بگیرید.

1. ماهی شماره 1

موفقیت یا سود مادی کم در تجارت خواهید داشت؛ در مورد مسائل عاطفی یا خانوادگی نیز خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد؛ اما مواظب باشید، کسی که حسن نیت ندارد اطراف شما می چرخد، بهتر است این گونه افراد را از خود دور کنید.

2. ماهی شماره 2

در اطراف شما به خصوص در بین همکاران، افراد موذی و بد زبان وجود دارند؛ مراقب باشید همیشه به آنها اعتماد نکنید. اما، در اواسط هفته، یک پاداش کوچک یا نوعی جبران در انتظار شماست.

3. ماهی شماره 3

از شما کمک یا وام نقدی درخواست می شود. این هفته پر از مشکلات مالی خواهد بود. یک نفر، شاید یک زن، می خواهد از شما به نفع خود استفاده کند؛ بنابراین شما باید تصمیم خود را بگیرید.

4. ماهی شماره 4

در ابتدای هفته، اختلافات خانوادگی در انتظار شماست که البته به سرعت از بین می رود زیرا هیچکس خواهان پیچیدگی در روابط نیست و هیجان ناگهانی جایگزین اختلاف می شود. افراد نزدیک، دوستان و حامیان، ایده خوبی به شما ارائه می دهند.

5. ماهی شماره 5

کسب و کار شما آنطور که انتظار داشتید عالی اجرا نخواهد شد. اما پیشرفت به سمت موفقیت، هرچند آهسته، مطمئن خواهد بود. شما همچنین فردی را که کاری نه چندان خوب انجام می دهد، «گرفتار» خواهید کرد.

6. ماهی شماره 6

با هزینه هایی مربوط به فرزندان خود روبرو می شوید. این هفته مملو از ارتباطات خواهد بود، تعداد بیشماری از چهره ها و ملاقات ها، دیدار ها، تماس ها شما را به خود مشغول می کند. ویژگی مهمان نوازی خود را فعال کنید.

7. ماهی شماره 7

با انتظار یک هدیه یا دریافت مقداری پول کمی هیجان را تجربه خواهید کرد. همچنین با فردی مهربان که اهداف یا مسیرهایی مشابه تان دارد دیدار می کنید که شما را خوشحال می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد