اونس طلا2335.1
مظنه14,845,000
18 گرم3,426,900
ارزش سکه33,445,785
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

رسم‌هایی که مشابه آن در کشور های دیگر وجود ندارد

هر کشوری آدابی مخصوص به خودش را دارد که برایش قابل احترام است و شاید برای افرادی دیگر با ملیتی دیگر، نامانوس باشد.

به گزارش سایت طلا ،در این مطلب می‌خواهیم تا برخی از رسومی را برای شما بازگو کنیم که شاید همتایش در نقطه دیگری از جهان وجود نداشته باشد.

کشور کره جنوبی
در این کشور براساس یک قانون نانوشته نوشتن اسم با جوهر قرمز ممنوع است. در کره از دوران کهن برایشان اینگونه رسم بوده که اسامی مردگان خود را با جوهر قرمز می‌نوشتند.

کشور ترکیه
در ترکیه رسمی هست که در آن باید شتر‌ها با یکدیگر کشتی بگیرند. در واقع باید اینگونه بگوییم که در ترکیه مردم از تماشای مبارزه شتر‌های نر بسیار هیجان‌زده می‌شوند. این نبرد برعکس مبارزه خروس‌ها و گاو‌های نر در اسپانیا که معمولا صحنه‌های گوش خراشی را رقم می‌زند، جراحتی در بر ندارد، اما با این وجود از تماشاچیان خواسته می‌شود که از شتر‌های مبارز فاصله بگیرند. علتش هم این است که ممکن است در حین مبارزه، شتر‌های مبارز بزاق دهان خود را که بوی بسیار بدی هم دارد، بر روی تماشاچیان بیندازند.

کشور اندونزی
به اندونزی که برویم می‌بینیم که، در جزایر بالی یک مراسم عجیب و غریب وجود دارد که پیش از مراسم عروسی برای عروس و داماد انجام می‌شود. یکی از دندان‌های عروس و یکی از دندان‌ها داماد پر می‌شود. این کار برای این انجام می‌شود که نیرو‌های شیطانی و خصوصیت‌های اهریمنی همچون خشم، شهوت، عصبانیت، طمع و حسادت از جسم آن‌ها خارج شود.

کشور برزیل
در برزیل برای اثبات شجاعت خود، دستان خود را در کیسه‌ای پر از مورچه‌های قرمز خشمگین قرار می‌دهند تا به همه ثابت کنند تحمل درد را دارند. نیش این مورچه‌ها واقعا دردناک است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد