اونس طلا2299.28
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران در امنیت کامل

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل خبر داد.

به گزارش سایت طلا،سردار حسین رحیمی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران اظهارکرد: همکاران من از چندین روز پیش برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن و میزبانی از شرکت کنندگان در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خود را در حوزه های مختلف از جمله ترافیک، امنیت و ... آغاز کردند و خوشبختانه امروز این راهپیمایی در نظم و امنیت کامل برگزار شد.

وی با بیان اینکه تمامی ماموران پلیس پایتخت برای برگزاری راهپیمایی در آماده باش بودند، گفت: خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر ایجاد ناامنی یا هرگونه اقدام غیرقابل پیش بینی نداشتیم. لازم است از همکاری راهپیمایان نیز با پلیس تشکر و قدردانی کنم.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران تنها منادی راستین اسلام ناب محمدی در جهان است، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران اسوه و سرمشق همه ملت هایی است که با پشتوانه مردمی در مقابل همه مستکبران ایستادند و به پیروزی رسیدند.

وی یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را نیز گرامی داشت و گفت: مردم ولایتمدار، صبور و بصیر ایران اسلامی بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت و پیمان کردند و نشان دادند که پای انقلاب هستند و علیرغم همه تلاش های ناجوانمردانه دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم ، آنان نشان دادند که همچنان با اعتقاد در خط امام وانقلاب هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد