اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا خوردن شکلات مضر است ؟

آیا به خوردن شکلات علاقمند هستید اما از خوردن آن عذاب وجدان دارید؟!

شکلات

همه ما تبلیغات زیادی راجع به ناسالم بودن شکلات شنیده ایم، اما کسی که می گوید شکلات سالم نیست اشتباه می کند! در حقیقت، شکلات تلخ حتی بسیار سالم نیز می باشد چراکه بخش هایی از مغز را تغذیه می کند که با حافظه و یادگیری سروکار دارد؛ علاوه بر این، شکلات تلخ دوپامین را نیز افزایش می دهد و باعث کاهش اضطراب و آرامش ذهن می شود.

دانش آموزان و دانشجویان

خیلی اوقات برای دانشجویان زندگی دانشجویی یعنی داشتن امتحان، ارائه مقاله، تکالیف و کار که متاسفانه غذا خوردن تقریبا فراموش می شود، در صورتیکه داشتن تغذیه سالم دارای اهمیت فراوانی است؛ اگر می خواهید به سالن مطالعه یا امتحانی بروید و عجله دارید، شکلات تلخ به شما کمک می کند ذهن و انرژی خود را تقویت کرده و تمرکز خود را افزایش دهید؛ پس به جای آنکه، برای پر کردن هرچه سریعتر شکم خود از خوراکی های ناسالم مانند پفک و دیگر تنقلات استفاده کنید، شکلات تلخ بخورید! (البته هیچگاه جایگزین وعده غذایی کامل نمی شود).

معجون شکلاتی

اگر می خواهید بدن و ذهن خود را با شکلات تلخ تغذیه کنید، قطعاً باید دستور کاکائو داغ را امتحان کنید. تمام چیزی که برای آن نیاز دارید شکلات تلخ (60+٪) ، شیر ، 1 چوب دارچین است. آنها را روی گاز باهم مخلوط کرده و علاوه بر دریافت انرژی کافی، از طعم آن لذت ببرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد