اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

​باید همه دستگاه‌ها و بخش‌ها به تقویت توان تولیدی و اقتصادی کشور کمک کنند

اژه ای گفت: با توجه به اینکه در وضعیت جنگ اقتصادی به سر می‌بریم ضرورت دارد که شرایط، قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های ما نیز منطبق با وضعیت جنگی باشد.

به گزارش سایت طلا، اژه ای گفت: با توجه به اینکه در وضعیت جنگ اقتصادی به سر می‌بریم ضرورت دارد که شرایط، قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های ما نیز منطبق با وضعیت جنگی باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی گفت:امروز مهمترین مسئله کشور تقویت توان تولیدی و بنیه اقتصادی است و همه بخش‌ها و دستگاه‌های کشور باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند و امکانات خود را برای نیل به آن بسیج کنند و هر مسئله و معضلی که موجب توقف تولید و خدمات‌رسانی می‌شود را بزدایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز پنجشنبه (۲۱ بهمن) در سفری غیر رسمی در مراسمی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دادگستری اصفهان برگزار شد، در جمع قضات و کارکنان قضایی این استان حضور یافت.

به گفته اژه ای مردم بر اثر فشارهای دشمن و تحریم های ظالمانه و کمبودها و کسریها و بد عمل کردن‌های خودمان در فشار معیشت هستند؛ لذا از راه های اصلی و مهم کمک به تولید و فعالیت اقتصادی است.

محسنی اژه ای بر ضرورت بازدید‌های میدانی مسئولان استانی از مراکز و مراجع قضایی برای آشنایی با کمبود‌ها یاداری و سخت‌افزاری این مراکز تاکید کرد.

رئیس دستگاه قضا می گوید: دشمن به دنبال به سرآوردن صبر مردم است بنابراین دولت باید به صورت ویژه حمایت شود.

رئیس دستگاه قضا گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که نحوه جذب نیرو‌های مستعد، انقلابی و متدین در دستگاه قضایی تسهیل و تسریع شود و ما برای تحقق این مهم برنامه ویژه‌ای داریم که پیشبرد آن به معاون اول قوه قضاییه محول شده .

به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای بی‌تردید بهبود وضعیت اداراتی نظیر ثبت اسناد و املاک و پزشکی قانونی و ... از حیث تجهیز امکانات سخت‌افزاری در بهبود و ارتقاء خدمت‌رسانی به مردم و رضایت خاطر آن‌ها تاثیر به سزایی دارد که این مهم با همت مسئولان اجرایی استان اصفهان تحقق خواهد یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد