اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود قیمت طلا برای چهارمین روز متوالی

از ابتدای این هفته قیمت طلا یک روند افزایشی را در پیش گرفته و هم اکنون قیمت آن برای چهارمین روز متوالی صعود کرده است.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا از روز دوشنبه همچنان در حال ادامه دادن به حرکت خود در مسیر افزایشی بوده و هم اکنون در لحظه نگارش این متن 1833 دلار قیمت دارد. تحلیلگران بر این باورند که ادامه روند صعودی طلا به داده های مربوط به تورم ایالات متحده بستگی دارد.

طبق گزارش های قبلی نرخ تورم سالانه ایالات متحده در دسامبر 7 درصد بود که بالاترین قرائت تورم طی چهل سال اخیر به شمار می رفت. حال کارشناسان پیش بینی می کنند که ایالات متحده در ماه ژانویه 7.2 درصد تورم را تجربه کند.

البته باید توجه داشت که افزایش تورم می تواند باعث تهاجمی تر شدن سیاست های مالی فدرال رزرو شود. فدرال رزرو قصد دارد برای کنترل تورم نرخ بهره را در سال جاری و سال آینده در چند مرحله افزایش دهد و از ترازنامه خود بکاهد.

از منظر فنی طلا در مسیر صعودی ابتدا باید از مقاومت 1836 دلار عبور کرده و مانع 1840 دلاری را فتح کند. عبور از این دو مقاومت طلا را با مقاومت روانشناختی در عدد 1850 دلار رو به رو خواهد کرد.

از طرف دیگر در شرایطی که قیمت طلا سقوط کند ابتدا در نقطه 1825 دلار دارای حمایت بوده و افت بیشتر نیز می تواند آن را به عدد 1820 دلار برساند. در شرایطی که فشار فروش تشدید شود، قیمت طلا در نقطه 1807 دلار پشتیبانی خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد