اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از این 6 فکر سمی بعد از جدایی از رابطه دوری کنید

از این 6 فکر سمی دوری کنید یا برای رهایی از آن از متخصص کمک بگیرید

پایان یک رابطه

پس از جدایی افکار مخرب بسیاری به ذهن افراد هجوم می آورد که در واقع این افکار سمی و آسیب زننده هستند و باید برای از بین بردن آنها از یک متخصص کمک بگیرید. چنین افکاری می توانند باعث ایجاد احساس غم و اندوه در شما شده و ادامه زندگی را برایتان دشوار کنند. 6 مورد زیر نمونه هایی از این تفکرات سمی هستند.

1. هنوز هم می توانیم باهم دوست باشیم!

چند روز پس از جدایی، بسیاری از افراد می خواهند دوباره یکدیگر را ببینند، زیرا فکر می کنند می توانند دوستان عادی برای یکدیگر باشند. این نوع تفکر را نمی توان توجیه کرد، زیرا اگر می خواهید از رابطه قبلی خود گذر کنید، باید روی خودتان سرمایه گذاری کنید، نه اینکه دوباره با پارتنر سابق خود در تماس باشید.

اگرچه او فرد خوبی است، اما این بدان معنا نیست که همیشه می توانید به وجود او تکیه کنید و فکر کنید که فقط او می تواند حال شما را بهتر کند. به خاطر داشته باشید که ویژگی های شخصی را می توان توسط خودتان بهبود بخشید، نه دیگران.

2. پارتنر قبلی شما با شریک جدید خود خوشحال تر خواهد بود

پس از جدایی، فکر می کنید که پارتنر سابق شما به سرعت شریک جدیدی پیدا می کند و در آن احساس خوشبختی بیشتری می کند. باید زنجیره چنین تفکری را قطع کنید و دست از کارهایی که دیگر واقعاً نیازی به انجام آنها ندارید، بردارید.

3. دوست داشتن و دوست داشته شدن سخت است

پس از جدایی، فرد اغلب فکر می کند که دوست داشتن و دوست داشته شدن توسط دیگران سخت است. این نشان می دهد که شما نتوانسته اید از گذشته خود عبور کنید؛ جایی که به نظر می رسید اولین نفر، آخرین نفر است. در واقع، اگر قصد ادامه دادن دارید، مطمئناً احساس عشق به افراد جدید می تواند پدید آید.

4. خودتان را سرزنش می کنید

فکر سمی بعدی این است که شما اغلب خود را سرزنش می کنید و فکر می کنید که تنها شما هستید که باعث آسیب رساندن به رابطه شده اید. به این فکر خود پایان دهید، در واقع، پایان یافتن یک رابطه توسط هر دو فرد انجام می شود و چه بسا در مورد شما ممکن است، رفتار فرد مقابل بیشتر در این قضیه دخیل باشد.

اما، این تفکر که قادر به حفظ یک رابطه نیستید، حتی زمانی که بدلیل خیانت به شما، از همسر خود جدا شده اید، احساس می کنید که نتوانسته اید همسرتان را راضی کنید، بنابراین او خیانت را انتخاب کرده است، موجب گوشه گیری شما و از بین رفتن عزت نفس و اعتماد به نفستان می شود.

5. امید به اینکه بتوانیم به ابتدای رابطه برگردیم

بسیاری از مردم امیدوارند که بتوانند پس از جدایی به روزهای اول رابطه خود برگردند؛ زیباترین لحظات، جایی که با شریک قبلیتان پر از عشق و شادی بودید؛ افکاری از این دست به وضوح نشان می دهد که نمی توانید رو به جلو باشید. تمایل به تکرار لحظات خوب با او در رابطه ای که پایان یافته است می تواند بسیار شما را آزار دهد که حتما باید چنین تفکری را پایان دهید.

6. ادامه فعالیت های مختلف مشکل است

پس از جدایی، برخی افراد می گویند که ادامه فعالیت های مختلف دشوار است. به نظر می رسد دیگر روحیه ای ندارید، حتی برای زندگی و چه بسا ماندن در اتاق و یادآوری خاطرات گذشته را ترجیح می دهید.

چنین رفتاری در واقع نشان می دهد که شما نتوانسته اید با وضعیت فعلی خود کنار بیایید و این ناراحت کننده به نظر می رسد. دلیل آن این است که شما به طور غیرمستقیم تصور می کنید که او تنها منبع انرژی برای شما در گذراندن روز است!

این موارد شش فکر سمی هستند که می‌توانند در واقع عبور از گذشته را پس از جدایی برای شما دشوار کنند. آیا در حال حاضر هر یک از نکات ذکر شده در بالا را احساس می کنید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد