اونس طلا2337.29
مظنه14,466,000
18 گرم3,339,400
ارزش سکه32,591,898
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

چطور کیفیت خواب خود را بهتر کنیم ؟

شش کار کوچک که می توانید برای خواب بهتر انجام دهید

خواب شب بهتر

در کودکی، زود فرستادن به رختخواب بزرگترین تنبیهی بود که ممکن بود دریافت کنیم، اما امروز بهتر می دانیم، یک خواب خوب شبانه نعمت است و تضمین می کند که در طول روز احساس انرژی کنیم. اگر شب ها خوب نمی خوابید، پس می دانید که چقدر می تواند آزار دهنده باشد؛ اما خوشبختانه، کارهای کوچکی وجود دارد که می توانید برای بالا بردن کیفیت خواب خود انجام دهید. این چیزها باعث ایجاد خواب خوب در شب می شود:

آن فنجان قهوه/ چایی را در شب ننوشید

نوشیدن یک فنجان قهوه/چایی بعد از شام می تواند بسیار خوب باشد، اما اگر برای به خواب رفتن مشکل دارید، بهتر است از این فنجان کافئین دار اجتناب کنید. همه ما می دانیم که کافئین می تواند ما را در شب بیدار نگه دارد. حتی اگر همیشه توانسته اید کافئین را به خوبی مدیریت کنید، باز هم می تواند مقصر باشد. با افزایش سن، بدن شما در بازیابی کافئین با مشکل بیشتری مواجه می شود.

یک فنجان چای بابونه بنوشید

دانشمندان هنوز مطمئن نیستند که آیا چای گیاهی واقعا راه حلی برای بی خوابی هست یا خیر. برخی ادعا می کنند که چنین است، در حالی که برخی دیگر هنوز قانع نشده اند. با این وجود، می‌تواند یک لحظه آرام قبل از خواب با یک فنجان چای بابونه خوب باشد، زیرا می‌دانید که آنها چه می‌گویند: حتی اگر کمکی نکند، ضرری ندارد.

سه ساعت قبل از خواب گوشی خود را کنار بگذارید

اگر می خواهید تا ساعت دوازده در سرزمین رویاها باشید، کنار گذاشتن تلفن خود ساعت نه، شاید کمی افراطی به نظر برسد؛ مقداری به عادت کردن نیاز دارد، اما طبق وب سایت سبک زندگی، Her، تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

منیزیم بیشتری مصرف کنید

چندین مطالعه ادعا می کنند که بین خواب ضعیف و دریافت ناکافی منیزیم ارتباط وجود دارد. خوردن غذاهای غنی از منیزیم می تواند به خواب بهتر در شب کمک کند. برخی از نمونه های آن عبارتند از: بادام، ماهی، مرغ، موز و سبزیجات برگ دار.

یک لیست پخش با موسیقی آرامش بخش بسازید

می توانید قبل از خواب به موسیقی آرام بخش گوش دهید. به جای صحبت کردن با تلفن قبل از رفتن به رختخواب، به موسیقی آرامش‌بخشی که انتخاب کرده‌اید گوش دهید تا خیلی راحت‌تر به خواب بروید.

روی رختخواب خوب سرمایه گذاری کنید

ملحفه‌های موجود در فروشگاه‌های تخفیف‌دار ممکن است ارزان باشند، اما آیا واقعا به شما کمک می‌کند تا خوب بخوابید؟ نه، اینطور نیست، حتی اگر مرتب آن را بشویید. روی ملافه های جنس خوب که مطابق با اولویت شما باشد سرمایه گذاری کنید. ملافه خوب کیفیت خواب شبانه شما را تقویت می کند پس ارزشش را دارد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد