اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر قصد سفر به استانبول را دارید حتما به این مرکز خرید سر بزنید

استانبول یکی از شهر های مورد علاقه گردشگران است. این شهر علاوه بر آثار تاریخی و بافت طبیعی زیبایی که درون خود جای داده است، میزبان مال ها و مرکز خرید های بزرگی نیز می باشد که افراد زیادی را به خود جذب می کند.

به گزارش سایت طلا، استانبول مال های بسیار زیادی را درون خود جای داده است که همیشه انتخاب بین آنها ساده نیست. به خصوص اگر هدف شما در کنار خرید، سرگرمی و گشت و گذار نیز باشد.

ما در اینجا قصد داریم یکی از بزرگترین مرکز خرید های استانبول را معرفی کنیم که نه تنها برای خرید بسیار مناسب است بلکه فضای تفریحی فوق العاده ای را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

مرکز خرید استانبول یا مال استانبول (Mall of Istanbul) یکی از بزرگترین مراکز خرید این شهر به شمار رفته که بیش از 350 مغازه از انواع برند های ترکی و بین المللی را درون خود جا داده است.

علاوه بر این، مرکز خرید استانبول فضا های تفریحی فوق العاده جذابی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است که از جمله آنها می توان به یکی از بزرگترین پارک های موضوعی سر پوشیده در جهان اشاره کرد.

این مرکز خرید همچنین دارای یک هتل لوکس با بیش از سیصد اتاق خواب، مجموعه ای از رستوران های عالی و بزرگ ترین پارک موضوعی سرپوشیده اروپا می باشد که جذابیت آن را دو چندان می کند.

می توان گفت دسترسی به این مال نقطه ضعف آن است. استفاده از تاکسی یکی از بهترین راه های دسترسی به این مال می باشد اما اگر می خواهید از مترو استفاده کنید این کار امکان پذیر است اما باید چند دفعه خط متروی خود را تغییر دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد