اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این 4 ترفند فوق العاده، خواب به سراغ شما می آید

اگر در به خواب رفتن مشکل دارید چه باید بکنید؟

سخت به خواب رفتن

یکی از کاربران مجله اینترنتی کوک ایت چنین می گوید: "از زمان شروع دورکاری، سطح فعالیت من به شدت کاهش یافته است. من گمان می کنم که به همین دلیل وزن اضافه کرده ام و دچار بی خوابی شده ام! قبلا، هیچ مشکلی برای به خواب رفتن نداشتم چون روزهای من پر از کار و فعالیت بود. اما اکنون زمان خواب من به یک مشکل واقعی تبدیل شده است!"

خواب کافی یکی از مهمترین فاکتورهای داشتن سلامتی است که درصورت فقدان آن باعث انواع اختلالات مانند سردرد، تیرگی زیر چشم و تغییر رنگ پوست، افسردگی و... می شود. کمبود خواب همچنین می تواند بر اشتهای شما نیز تأثیر بگذارد.

"من تصمیم گرفتم که مراحل زیر را امتحان کنم و با کمال تعجب، آنها به من کمک کردند تا بلافاصله به خواب بروم!"

آرام کردن ذهن و محیط خواب

اغلب افراد اگر بیش از حد هیجان زده باشند نمی توانند بخوابند، بنابراین سعی کنید که به آرامش برسید و خود را آرام کنید. شرایط اتاق شما نیز نقش مهمی در مبارزه با بی خوابی دارد. اگر می خواهید زود به خواب بروید، خود را برای خواب آماده کنید: چراغ ها را کم کنید، همه صداهای موجود را به حداقل برسانید. پزشکان انجام کارهای خانه و ورزش بعد از ساعت 8 شب را توصیه نمی کنند. شما نیازی به آدرنالین اضافی در خون خود ندارید!

دیدن فیلم

قبل از خواب از "تماشای فیلم" احساسات مثبتی دریافت خواهید کرد همچنین کمی خسته خواهید شد، در نتیجه بدن نیاز به استراحت فوری دارد، پس به شما کمک خواهد کرد که زود به خواب بروید.

ترفند آخر به اول

مدتی در رختخواب دراز کشیده اید و هنوز نمی توانید بخوابید؟ ترفند برگشت را امتحان کنید. برای این کار، طرح کتاب یا فیلم مورد علاقه خود را به خاطر بسپارید، سپس سعی کنید داستان آن را در ذهن خود بازگو کنید اما از انتها به ابتدا.

تنفس خود را بهبود بخشید

ترفندی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن که یک تکنیک تنفس خاص است به خواب بروید. برای انجام این کار، شما باید به طور متناوب از طریق یک سوراخ بینی تنفس کنید. راحت ترین راه برای انجام این کار این است که سوراخ بینی دیگر را با انگشت خود بپوشانید و به آرامی نفس بکشید. به آخرین تعطیلات یا سایر لحظات مثبت زندگی خود فکر کنید.

"من بیش از یک روش برای درمان بی خوابی را امتحان کردم و جواب داد، یعنی نکته اینجاست که آنها به تنهایی کار نمی کنند. برای اینکه سریع بخوابید، باید از قبل برای زمان خواب آماده شوید؛ شما باید تمام انرژی خود را به کار بگیرید، آرام باشید و در اتاق، تهویه نیز داشته باشید. به یاد داشته باشید که خواب سالم یکی از مهمترین بخشهای یک سبک زندگی سالم است."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد