اونس طلا2372.52
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

4 ماه تولدی که با متولدین ماه شهریور سازگار هستند

4 ماه تولدی که با متولدین ماه شهریور سازگار هستند کدام است؟

خصوصیات متولدین شهریور

حفظ ارتباط با دیگران تنها یکی از ویژگی های جذاب شهریوری هاست، اما شاید از خود بپرسید که این شهریوری مهربان با کدام ماه ها بیشتر سازگار است؟

شهریوری ها شرکای خوبی هستند و به دیگران اهمیت می دهند. ماه هایی که با شهریوری ها مطابقت دارند عبارتند از آبان، دی، اردیبهشت و تیرماه.

1. شهریور و آبان

آبانی ها بیشترین سازگاری را با شهریوری ها دارند، چراکه آنها رویکردی مشابه به زندگی دارند. هر دوی این ماه ها بسیار فهیم و باهوش هستند و هر دو برای یک زندگی برنامه ریزی شده ارزش قائل هستند. این دو ماه دوست دارند، حول اهدافشان استراتژی بچینند، سپس برنامه ریزی و بعد اجرا کنند!

از آنجایی که برج شهریور و آبان هر دو دارای تنش هستند، باید راهی برای آرامش پیدا کنند و ترجیح می دهند با هم استراحت کنند. زوج شهریور و آبان دوستان خوبی پیدا می کنند و علایق و عادات مشترک را به عنوان پایه و اساس یک رابطه قوی و سالم به اشتراک می گذارند.

2. شهریور و دی

برج دی و شهریور یکی از سازگارترین زوج های زودیاک هستند. عمل گرایی و پرشوری برج دی و شهریور در کنار هم، برای مراقبت از عزیزان و ایجاد خانه ای دلپذیر کار می کند. آنها با هم از یک رابطه طبیعی لذت می برند که به هر دو اجازه می دهد هم آرامش داشته باشند و هم خودشان باشند.

در حالی که برج دی تمایل دارد کمی بداخلاق تر از شهریور باشد، مهارت های ارتباطی ماهرانه شهریور می تواند به برج دی کمک کند تا از طریق احساسات خود صحبت کند؛ در عین حال، رفتار آرام برج دی می تواند اضطراب شهریور را متوقف کند. توانایی آن‌ها برای بودن در کنار یکدیگر، رابطه‌ای را ایجاد می‌کند که تا آخر عمر ادامه خواهد داشت.

3. شهریور و اردیبهشت

برج اردیبهشت و شهریور دو علامت زمینی در یک نوع هستند که سلیقه ها و منش های یکسانی دارند. این دو برج چیزهایی را دوست دارند که ظاهر و احساس "درست" داشته باشد، مانند طراحی خانه با مفاهیم سنتی پیچیده. هر دو کمی قدیمی هستند و با دانستن اینکه روی پایه های محکمی ایستاده اند احساس امنیت خواهند کرد.

حساسیت زیرکانه شهریور می تواند در برابر میل اردیبهشت به تجمل مقاومت کند و از طرفی برج اردیبهشت نیز همیشه به شهریور کمک می کند و طبیعت دلسوز آنها با ثبات و پایداری ترکیب شده است. در پایان، برج اردیبهشت و شهریور یک جفت ثابت می‌سازند و می‌توانند برای مدت طولانی به یکدیگر تکیه کنند.

4. شهریور و تیر

آخرین برجی که با شهریور مطابقت دارد، تیر است که ویژگی های بسیاری بین این دو شریک وجود دارد. هم تیر و هم شهریور برای سادگی و امنیت ارزش قائل هستند و هر دو ویژگی را در یکدیگر خواهند یافت. تیری‌ها برنامه‌ریزان بزرگی هستند، بنابراین شهریور را با تصمیمات لحظه آخری غافلگیر نمی‌کنند.

برنامه ریزی دقیق برای یک تیری ایجاد یک زندگی آرام و خوش می کند که این آرامش با شهریوری همراه است. شهریوری از سمت تیر لذت برده و دنیا را مشاهده می کند و هر دو ماه از همراهی باهم لذت می برند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد