اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اثر بخشی واکسن فایزر در کودکان زیر ۶۰ درصد است

نتایج تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که واکسن فایزر تنها ۵۷ درصد در کودکان ۲ تا ۴ ساله و ۵۰ درصد در کودکان نوپا ۶ ماه تا ۲ سال موثر است.

به گزارش سایت طلا، نتایج تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که واکسن فایزر تنها ۵۷ درصد در کودکان ۲ تا ۴ ساله و ۵۰ درصد در کودکان نوپا ۶ ماه تا ۲ سال موثر است.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا از نشریه آکسیوس، این نتایج همچنین نشان می‌دهد که اثربخشی واکسن فایزر در برابر سویه اومیکرون نیز کم است.

شرکت تولید کننده واکسن فایزر در اول فوریه (۱۲ بهمن) اعلام کرد که آنها به دنبال مجوز استفاده اضطراری برای واکسن کووید-۱۹ خود برای استفاده در کودکان ۶ ماهه تا ۴ ساله هستند.

شرکت فایزر همچنین تاکید کرد که آنها انتظار دارند در روزهای آینده مجوز استفاده ضروری این واکسن برای کودکان را دریافت کنند. واکسن

اوگور سهین مدیر عامل شرکت فایزر در همین زمینه گفت: واکسن فایزر پروفایل‌های ایمنی، تحمل و کارایی مطلوبی را در آزمایش‌های بالینی متعدد از پنج سالگی نشان داده است.

در صورت کسب مجوز استفاده اضطراری از واکسن فایزر، گروه‌های سنی مشخص شده می‌توانند از دو دز این واکسن برخوردار شوند البته دز سوم واکسن در آینده برای دستیابی به سطوح بالایی از محافظت در برابر انواع فعلی و احتمالی ویروس کرونا در آینده مورد نیاز خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد