اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مقاومت قیمت طلا در برابر روند نزولی + پیش بینی

قیمت طلا که در هفته گذشته به شکل قابل توجهی کاهش یافته بود، در روز جمعه رشد قابل توجهی را به نمایش گذاشت و امروز نیز در حال ادامه دادن به آن روند صعودی می باشد.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا در روز جمعه ابتدا توانست تا نزدیکی 1815 دلار رشد کند اما انتشار داده های مشاغل قدرتمند ایالات متحده باعث شد تا رشد این فلز گرانبها محدود شده و در نهایت هفته گذشته را با عدد 1808 دلار به پایان رساند.

بسیاری از کارشناسان انتظار نداشتند که داده های مربوط به اشتغال و دستمزد رشد قابل توجهی را نشان دهند اما این داده ها حاکی از آن بودند که بخش حقوق و دستمزد به شکل قابل توجهی افزایش یافته و همچنین آمریکایی ها تمایل بیشتری برای بازگشت به سر کار از خود نشان داده اند.

داده های قدرتمند مشاغل باعث شد تا بازده خزانه داری ایالات متحده و دلار آمریکا به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یابد و در نتیجه قیمت طلا کاهش پیدا کند. همچنین داده های مشاغل قوی تر نوید دهنده یک فدرال رزرو تهاجمی تر بود که برای قیمت طلا مناسب نمی باشد.

طلا

با این حال کاهش قیمت طلا باعث به وجود آمدن یک موقعیت خرید مناسب بود و از این رو قیمت طلا افزایش پیدا کرد. قیمت طلا از صبح امروز بیش از 3 دلار رشد کرده و در عدد 1812 دلار قرار دارد.

به گفته ادوارد مویا تحلیلگر ارشد بازار، به طور معمول همراه با افزایش بازده خزانه داری قیمت طلا کاهش پیدا می کند. با این حال با توجه به نرخ بازده کنونی قیمت طلا باید بسیار پایین تر از سطح فعلی آن می بود که نشان دهنده برهم خوردن این معامله است.

تنش های ژئوپلیتیک به همراه افزایش تورم باعث شده است سرمایه گذاران تمایل بیشتری برای خرید طلا داشته باشند که در نتیجه قیمت این فلز گرانبها به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. با این حال فشار های نزولی زیادی نیز برای طلا وجود دارد که می تواند هرگونه رشد قیمت را تهدید کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد